Ana içeriğe atla

2019 Yılında Okuduğum Kitaplar

Merhabalar

2019 yılı için kendime 100 kitap hedefi koymuştum.
Ancak planlarım maalesef ki tutmadı. Zira evi taşımam, iş değişikliği derken düzenim tamamen değişti. Sonuç itibariyle  de 2019 yılını 70 kitap ve 26.190 sayfa ile kapatmış oldum. Aslında hedefimde 30.000 sayfa okumak vardı. Sağlık olsun. Bakalım 2020 yılında neler olacak? 

Yine yayımlanan yorumlarımı üstlerine tıklayarak okuyabilirsiniz. Kalan yorumları da en kısa zamanda tamamlamaya çalışacağım. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir gün sizlerle olsun.

Hoşçakalın.
  1. Arthur Conan Doyle - Baskerville'lerin Köpeği 224 sayfa
  2. Aslı Genç Gürışık - Deli Mavi 400 sayfa 
  3. Aşkın Nur Karataş - Bay Mükemmel 480 sayfa
  4. Aşkın Nur Karataş - Bayan Mükemmel 512 sayfa
  5. Aşkın Nur Karataş - Mükemmel Tutku 512 sayfa
  6. Ayşe - Aşk Nöbeti 632 sayfa
  7. Ayşegül Çiçekoğlu - Sensiz Geçen Yıllarım Yankı 312 sayfa
  8. Ayşegül Çiçekoğlu - Sensiz Geçen Yıllarım Ada 312 sayfa
  9. Burcu Demet - Sahra 630 sayfa
  10. Büşra Sanay - Kardeşini Doğurmak (Türkiye'de Ensest Gerçeği) 372 sayfa
  11. Çiğdem Öz Bana Ellerini Ver 487 sayfa
  12. Debbie Macomber - Bir Buket Aşk 399 sayfa
  13. Dilek Taygun - Bendeki Sen 376 sayfa
  14. Erkan Özkaya - Pepsis ve Tarantula 428 sayfa
  15. Elizabeth Simpson - Savrulan Hayatlar 344 sayfa
  16. Fatma Solak - Lekeli Melek 350 sayfa
  17. Dr. Gülseren Budayıcıoğlu - Günahın Üç Rengi Madalyonun Öteki Yüzü 286 sayfa
  18. Heidi Betts - Kördüğüm 288 sayfa
  19. Heidi Betts - Bir Yumaş Aşk 309 sayfa
  20. Herman Merville - Katip Bartleby 72 sayfa
  21. İlknur Birdal Tadımlık Aşk 448 sayfa
  22. Jane Austen - Gurur ve Önyargı 424 sayfa
  23. Jill Shalvis - Aşka Yolculuk 334 sayfa
  24. Jill Shalvis - Küçük Tatlı Heyecan 336 sayfa
  25. Jill Shalvis - Aşk Şans İşidir 379 sayfa
  26. Jill Shalvis - Sırılsıklam Aşık 334 sayfa
  27. Jill Shalvis - Bir Hayalin Peşinde 415 sayfa
  28. Jill Shalvis - O Sen Olmalısın 359 sayfa
  29. Jill Shalvis - Beni Yeniden Sev 407 sayfa
  30. Jill Shalvis - Aşk Yağmuru 352 sayfa
  31. Jill Shalvis - Aşkın Büyüsü 292 sayfa
  32. Jill Shalvis - Yalancı Sevda 336 sayfa
  33. Jill Shalvis - Belki Bir Gün 392 sayfa
  34. John Katzenback - Sıradaki Sensin 360 sayfa
  35. Jojo Moyes - Üstümüzde Gökyüzü Altımızda Deniz 496 sayfa
  36. Julie Garwood - Sımsıcak 359 sayfa
  37. Lee Child - Asla Geri Dönme 496 sayfa
  38. Lemariz Müjde Albayrak - Frezya 440 sayfa
  39. Meryem Nart - Renkli Düşler Sahnesi 496 sayfa
  40. Meryem Nart - Gökkuşağı Tutulması 464 sayfa
  41. Monica Mccarty - Aziz 464 sayfa
  42. Nehir Erdem - Çiçek Kızlar 656 sayfa
  43. Nevra Karataş - Yüreğimde Saklı Sevdan 600 sayfa
  44. Özge Erkin - Usta 320 sayfa
  45. Özge Erkin - Destan 440 sayfa 
  46. Özge Erkin - Masum Koza 312 sayfa
  47. Özge Erkin - Kutsal 496 sayfa
  48. Özlem Çorapçı Aydemir - Gecemin Yıldızı 408 sayfa
  49. Paullina Simons - Bronz Atlı 824 sayfa
  50. Paullina Simons - Tatyana Ve Alexander 656 sayfa
  51. Pınar Gencal - Aşk-ı Gurur 408 sayfa
  52. Priscille Sibley - Yıldız Tozu 464 sayfa
  53. Rövşen Abdullaoğlu - Zor Olsa Da Hayat Devam Ediyor 272 sayfa
  54. Rukiye Türeyen - Kanadı Kırık Melek'in Kanadına Takılanlar 144 sayfa
  55. Sarah Jio - Yeşil Deniz Kabuğu 312 sayfa
  56. Sarah Jio - Elveda Haziran 352 sayfa
  57. Sarah Jio - Kelebek Adası 288 sayfa
  58. Sarah Jio - Agapi 344 sayfa
  59. Sarah Jio - Yağmur Sonrası 352 sayfa
  60. Sebastian Fitzek - Paket 320 sayfa
  61. Selvi Atıcı - Sen 446 sayfa
  62. Selvi Atıcı - Biz 488 sayfa
  63. Selvi Atıcı - Yarasa  496 sayfa
  64. Sinan Yağmur - Aşkın Gözyaşları / Tebrizli Şems 248 sayfa
  65. Sinem İşler - Denize Karşı 448 sayfa
  66. Sinem İşler - Denize Karşı / 2 384 sayfa
  67. Sophie Kinsella - Numaran Bende Var 452 sayfa
  68. Şermin Yaşar - Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu 168 sayfa
  69. Tess Gerritsen - Ruh Koleksiyoncusu 376 sayfa
  70. Zeynep Sipahioğlu - Fırtınaya Vurgun 496 sayfa

Yorumlar

  1. Çok iyi tebrik ederim sizi. Gerçekten fazlaca okumuşsunuz darısı bu seneye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel;
      Asıl hedef tutmamış olsa da yine de güzel tabii ki:)

      Sil
  2. Ah ne güzel..ne güzel.Ben bu sene tembellik yaptım kitap konusunda :(

    YanıtlaSil
  3. 70 de güzel bir sayı ben onun yarısı kadar okudum :) Bu sene de bol bol okursun inşallah mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  4. Çok verimli bir yıl olmuş, tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey;
      Daha iyisi olabilirdi. Çok teşekkürler.

      Sil
  5. Çok verimli geçmiş bence, taşınma telaşına rağmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı;
      Evet ev ve iş değişikliğine rağmen, bence de güzel rakam.

      Sil
  6. çok güzel okuyorsun sevgili beyda, çok daha güzel bir okuma maratonu geçirdiğin bir yıl olur umarım : ) taşınma vs girmiş, oluyor böyle şeyler. darısı bu güzelim yıla :) sevgiyle kal, çok güzel senen olsun, mutlu yıllar ailenle birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mel Güncesi;
      Çok teşekkürler. Hepimiz için güzel bir yıl olsun.

      Sil
  7. Yine de çok iyi okumuşsun. Ben 34 kitap ile kapatmışım geçen yılı. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      2020'de umarım sen de daha fazla okursun canım:)

      Sil
  8. 70 de çok iyi bir sayı. Umarım 100 barajını bu sene aşarsın. Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      Bu sene 100 barajı inşallah geçmeyi planlıyorum tatlım:)

      Sil
  9. 70 kitap mııı 😱😱😱 dehşete düştüm.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Kademe Analizi Nedir?

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.