Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 40 - Eşleştirme Mimi

Merhabalar

Mimler o kadar birikti ki hangisini yazacağımı şaşırmış durumdayım. Sırada sevgili Sevde'nin başlatmış olduğu eşleştirme mimi var.
Kendisinin mimine buradan ulaşabilirsiniz.

1- Hayat sizce nedir?
Hayat yenilen kazıkların bileşkesidir. Kazıkları yersin, aklın başına gelip hatalarından ders almamışsan yine kazık yersin. Sonra bu hatalarınla olgunlaşırsın. Kazık yememeyi öğrenirsin ama yaş da alır başını gider. Hayat kısaca budur.

2- Sen nasıl bir insansın? (Olumlu-Olumsuz)
Aşırı insan canlısıyım. Sevdiklerim için her daim zamanım, nefesim, takatim vardır. Maddi ve manevi verebileceğim her şeyi sonuna kadar veririm. Güler yüzlüyüm. Yedi kralla barışık denen bir kişiliğe sahibim. Bu özelliğimi de çok seviyorum. İnsanlarla arama mesafe koy(a)mam. Koyduklarımda haketmişlerdir. (O mertebeye ulaşmak da kolay değil söyleyeyim) Patavatsız, kendini bilmez, yalancı, ukala, her şeyi ben bilirim beyni yok fikri var insanlara katlanamıyorum. Bir süre sabrederim. Kolay kolay hemen tepki vermem. Ama halen daha devam ediyorlarsa sonucu ne olursa olsun yüzüne karşı her şeyi söylerim ve artık benim için o bardağı taşıran son damladır. Geri dönüşü olmaz. Umurumda da olmaz. Kendi yoluma bakarım.

3- İnsanlar sizi hiç üzüp kırdı mı?
Kim kırılmamıştır ki şu hayatta. Önemli olan bu kırgınlık ve üzüntülerden ders alabilmek. Yeniden üzmelerine izin vermemek. 

4- Sizce dost nedir?
Dost benim için altı yaşımdan beri hayatımda olan Zuzum'dur. Saat kaç olursa olsun telefonun ucunda ulaşabildiğim, çat kapı gidebildiğim, üzüntümü ve sevincimi paylaştığım, onunla ağlayıp, onunla güldüğüm, sadece gözlerle bile anlaşabildiğim, birbirimize ne söylersek söyleyelim kırılmadığımız, aksine iyiliğimiz için söylediğimizi bildiğimiz. İnsanın her daim böyle dostları olmalı. Çok şükür ki benim hayatımda böyle bir dostum var. Onu kelimelerle tarif etmek imkansız aslında. Anlatılmaz birebir yaşanır.

Bu mimi yapmayan herkesi mimliyorum. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Zuzu'ya da selamlar :)Daim olsun dostluğunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül;
      Söylerim canım. Çok teşekkürler amin :)

      Sil
  2. Çok güzelmiş bu mim dee. Aklımda olsun . :)

    YanıtlaSil
  3. güzel mim güzel cevaplar canım...sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Gerçek dosta sahipsin. Ne mutlu sana👍😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız;
      Çok sağol canım. Herkesin gerçek dostu olması dileğiyle.

      Sil
  5. Kısa ve güzel sorular...Cevaplar da aynı güzellikte.

    YanıtlaSil
  6. bu sıralar mim furyası başladı,hayırlısı diyelim artık..güzel mimmiş elinize sağlık.. ✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul;
      Bugün ardı ardına dört mim cevapladım. Her yerde mim görüyorum şu anda :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş ellerine sağlık hayat işte :)

    YanıtlaSil
  8. zuzu muuuu hımmmm senegal ismi miiii kikiki. ay suriyeli iranlı çok geldi arap daaa ama zuzular da mı geldiiii ülkemizeee :) zuzu kabilesiii :) ay yoksa avustralya mıııı ha ha haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deli kız abla hanım 😂😋

      Sil
    2. Deep;
      Allah emi. Resmen sesli güldüm. Evet evet zuzu kabilesi :)

      Sil
  9. bir zuzu kadar olamam ^_^ ama bir tavsiyede bulunmak istiyorum siteniz güzel ama üst menü ve site isminin olduğu yazı fontu çok okunaklı değil değiştirmiş olsanız gerçekten insanların tıklanmalarını yada ordaki yazıları okuduklarına şahit olacağınızı düşünüyorum hem okurların hem sizin için iyi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuloji;
      Estağfirullah olru mu öyle şey. Onun yeri biraz daha farklı sadece:) Uzun zamandır benimde aklımda ama hep erteliyordum. Yaptım. Böyle daha iyi oldu. Teşekkürler :)

      Sil
  10. Çok güzel bir mim yazısı olmuş, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Gerçek dost kavramı bence çok önemli şu hayatta. Bilirsin ki en gerek duyduğun anda oradadır...

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir mim olmuş 😊 özellikle hayat sizce nedir sorusuna verilen cevap şu sıra hislerime tercüman olan bir cevap ...

    YanıtlaSil
  13. Ben "Tecrübe hayatta yenilen kazıkların bileşkesidir." diye biliyordum. Sizinkiyle sentezleyince şöyle bir durum çıkıyor ortaya; "Hayat bir tecrübedir.":)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kul Plan Yaparken, Kader Gülermiş!... 1. Bölüm

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Naime Özeren - 23 Nisan

Bir Yaprak Sarması Meselesi

Monica Mccarty - İskoç Esareti

Merhabalar İskoç kitaplarını sevmeme neden olanlara selam olsun. Normalde okuyacağımı düşünmediğim İskoç kitaplarının şu anda hastası olmuş durumdayım. İskoç Esareti'de bu kitaplardan birisi.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Bedelli Sermaye Artırımı Nedir?

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları