Ana içeriğe atla

Lemariz Müjde Albayrak - Frezya

Merhabalar

Lemariz Müjde Albayrak kalemini sevdiğim yazarlardan.
Daha önce Hissiz ve Maske kitaplarını okumuş, sonrasında da yazarı takip etmeye karar vermiştim. Yazarın okuduğum üçüncü kitabının da beni yanıltmadığı için çok mutluyum.

Hacer ya da sahne adıyla Cansu küçük yaşta annesi tarafından terk edilmiştir. Yetimhanede büyümüş ve küçük yaşta şarkıcı olmak hayaliyle yetimhaneden kaçmıştır. Hayatta tek istediği şey şarkı söylemektir. Fakat istediği o ışıltılı hayata sahip olamadığı gibi, resmen bataklığa sürüklenir. Bir şekilde hayatını idame ettirirken karşısına çıkan Timur ile hayatı bambaşka bir yöne savrulur.

Timur kabadayı gibi görünmesine rağmen, aslında bambaşka bir yüreğe ve kişiliğe sahip. Hacer'i kendi planlarını gerçekleştirmek için pavyondan satın aldığında aslında hayatının bambaşka bir yöne savrulacağını bilemezdi. Oysaki onun dünyası serasında yetiştirdiği çiçeklerden ibaretti.

Kitapta öyle klişe bir aşk yok. İnsanı içine alan, okurken böyle hayatlarda varmış diyebileceğiniz bir hikaye var. Timur benim yine favorilerim arasına girmeyi başardı. Hacer'in heyecanlandığında kekelemesi ve Timur'un tepkileri, çok şekerdi. Hele o "küfür yok, lan lun yok!..." demesi çok tatlıydı.

Beste, Falaz, Hayrullah ve Hikmet teyzeyi çok sevdim. Her ne kadar zaman zaman Falaz'ı boğmak istemiş olsam da; yine de sevdiğim karakterler arasında. Hele Beste'ye olan aşkı çok güzeldi.  Hacer'in arkadaşı Nalan'ın değişimi, verdiği mücadele takdir edilesiydi.

Kitabı kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Ben yine bir gün içinde bitirdim. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Kitapla ve mutlulukla geçen günleriniz olsun.

Hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

“Bir varmış bir yokmuş, diye başlardı ya masallar; işte benimki de, olsa olsa hep yokmuş hiç varmıştı. Neyin hayaliydi kurduğum? Neyin cesareti, cüreti? Hiç yokmuş bir hayatın, hüzünlü umut kırıntısıydım ben, onu da kuşlar gagalamıştı...”

Kesişen yollar, önyargılar ve tehlikeli planlar arasında doğan, kalbimizdeki en masum aşk; FREZYA

Basım Yılı : 2015

Sayfa Sayısı : 440

Postiga Yayınları

Yorumlar

  1. GÜZEL KİTAPMIŞ. BEĞENDİM. YAŞAM ÖYKÜLERİNİ ANLATAN KİTAPLARI SEVERİM. ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir kitaba benziyor,listeme ekledim en kısa zamanda okumaya çalışacağım :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok hızlı bitirmişsin,tebrikler şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül;
      Oku oku bitmiyor. Ben çok hızlı okumaya alıştım sanırsam :)

      Sil
  4. Lemariz Müjde Albayrak hiç okumadigim bir yazar. Sayende öğreniyorum değişik isimleri 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım.