Ana içeriğe atla

Özlem Çorapçı Aydemir - Gecemin Yıldızı

Merhabalar

Aşkla Seven Adamlar serisinin ikinci kitabı Gecemin Yıldızı.
Kitapta erkek karakteri çok sevdiğim halde, kadın karakteri parçalamak istediğim bir kitap. Kitabın konusuna bakalım. Sonrasında yorumuma geçeriz.

Aylin bir şirkette asistan olarak görev yaparken, üvey abisinin çıkardığı bir kavga nedeniyle işinden olur. Babasının acımasızlığı, üvey annesinin ve üvey abisinin tavırları evi artık katlanılmaz duruma getirmiştir. Ancak evden kurtulabilmek, kendisine yeni bir hayat kurabilmek adına yeniden iş bulup çalışması gerekmektedir. Yine bir yere iş görüşmesine gittiğinde Yiğit Ertürk ile tanışır. Yiğit otoriter biridir. Kendisine asistan seçmekte çok titiz davranmaktadır. Aylin daha önceki iş yerinden sorunlu ayrıldığından işe alınmayacağını düşünür ve Yiğit'e daha önceki işyerinde olanları anlatırken bir nevi kafa tutar. Yiğit Aylin'in tavrını karşısında etkilenir ve Aylin'i işe alır.

Aylin işe girdikten sonra hayatını düzene koymak için uğraşmaktadır. Ancak babası rahat durmaz ve para karşılığında Aylin'i satar. Aylin bu duruma karşı çıkınca, öldüresiye dövdüğü bir gün Aylin dayanamaz ve Yiğit'i arar. Yiğit geldiğinde Aylin komalık durumdadır. Aylin'i alıp gitmeden önce babasına gereken dersi de vermeyi ihmal etmez. Hastaneden çıktıktan sonra kalacak yeri olmayan Aylin'i kendi evine götüren Yiğit, Aylin'i korumak isterken kendisini de beklenmedik duygular içinde bulmaya başlar. Peki Aylin cephesinde durum aynı mıdır?

Kitap boyunca Yiğit'i ne kadar sevdiysem, maalesef Aylin'den bir o kadar hazetmedim. Hatta Yiğit bu kadının neresini sevdi demeden de duramadım. Aylin çok bencil bir karakter. Yiğit'e az çektirmedi. Yiğit nasıl sabırlı bir adam ki, her yaptığına göz yumdu. Tabii herkesin de bir sabrı vardı. Yiğit'in ne zaman sabrı tükenecek dediğim yerde şükür tavrını ortaya koydu. 

Kitabı sırf Yiğit için okudum diyebilirim. Zira Aylin karakterini kitabın sonuna kadar sevemedim.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir hafta sonu sizlerle olsun.

Hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

“Mutluluk, her zaman çok uzakta değildi. İlla her acı bitmeyecek diye bir kural da yoktu. Bir adam canını acıtırken başka bir adam o acıları dindirebilirdi. Öyle de olmuştu. Tüm acılarım, onca kederim bu adamın kollarında son bulmuştu. Bugün geçmişime baktığımda, tek güzel şeyin Yiğit Ertürk olduğunu görüyordum.”

Sevginin bu hayatta aşılamayacak engelleri nasıl aştığının, saf ve masum kalplerin bir araya geldiğinde nasıl mucizeler yaratacağının öyküsüydü Aylin ve Yiğit’in yaşadıkları aşk.

Kötülüğe karşı; inadına sevgi, inadına tutku, inadına güzellik, ama illa da aşk…

Basım Yılı : 2016

Sayfa Sayısı : 408

Müptela Yayınları

Yorumlar

  1. Sanki biraz pembe dizi kıvamında :) Sağolasın canım.

    YanıtlaSil
  2. Yaptıklarından sonra Aylin'in Yiğit'e çok minnettar olması gerekiyor gibi. Nankörlük yaptıysa okurken ben de sinirlenirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule. Minnettardı ama aylin çok bencil ve burnu havada bir tipti. O nedenle sevemedim.

      Sil
  3. Yiğitin dizisi gibi ...Okunası güzel bir eser...Teşekkürler editor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.