Ana içeriğe atla

52 Yazar 52 Kitap Etkinlik Sonucu

Merhabalar

2019 yılında başlattığım etkinlikler vardı hatırlarsanız.
2020 yılına geldiğimize göre bu etkinliklerin tek tek ne sonuçlara ulaştığını görme vakti gelmiş demektir. İlk etkinlik her haftaya bir yazar ve bir kitabı etkinliği olan 52 yazar, 52 kitap etkinliğiydi. 

2019 yılında maalesef 44 yazarda kaldım. 52 hedefime maalesef ulaşamadım. Umarım 2020 yılında bu hedefime ulaşabilirim. 2020 yılındaki etkinliklerim için ayrıca bir yazı yazacağım. Kitap yorumları tamamlandıkça listeler güncellenecek.  


  1. Arthur Conan Doyle - Baskerville'lerin Köpeği 224 sayfa
  2. Aslı Genç Gürışık - Deli Mavi 400 sayfa 
  3. Aşkın Nur Karataş - Bay Mükemmel 480 sayfa
  4. Ayşe - Aşk Nöbeti 632 sayfa
  5. Ayşegül Çiçekoğlu - Sensiz Geçen Yıllarım Yankı 312 sayfa
  6. Burcu Demet - Sahra 630 sayfa
  7. Büşra Sanay - Kardeşini Doğurmak (Türkiye'de Ensest Gerçeği) 372 sayfa
  8. Çiğdem Öz Bana Ellerini Ver 487 sayfa
  9. Debbie Macomber - Bir Buket Aşk 399 sayfa
  10. Dilek Taygun - Bendeki Sen 376 sayfa
  11. Erkan Özkaya - Pepsis ve Tarantula 428 sayfa
  12. Elizabeth Simpson - Savrulan Hayatlar 344 sayfa
  13. Fatma Solak - Lekeli Melek 350 sayfa
  14. Dr. Gülseren Budayıcıoğlu - Günahın Üç Rengi Madalyonun Öteki Yüzü 286 sayfa
  15. Herman Merville - Katip Bartleby 72 sayfa
  16. Heidi Betts - Kördüğüm 288 sayfa
  17. İlknur Birdal Tadımlık Aşk 448 sayfa
  18. Jane Austen - Gurur ve Önyargı 424 sayfa
  19. Jill Shalvis - Aşka Yolculuk 334 sayfa
  20. John Katzenback - Sıradaki Sensin 360 sayfa
  21. Jojo Moyes - Üstümüzde Gökyüzü Altımızda Deniz 496 sayfa
  22. Julie Garwood - Sımsıcak 359 sayfa
  23. Lee Child - Asla Geri Dönme 496 sayfa
  24. Lemariz Müjde Albayrak - Frezya 440 sayfa
  25. Meryem Nart - Renkli Düşler Sahnesi 496 sayfa
  26. Monica Mccarty - Aziz 464 sayfa
  27. Nehir Erdem - Çiçek Kızlar 656 sayfa
  28. Nevra Karataş - Yüreğimde Saklı Sevdan 600 sayfa
  29. Özge Erkin - Usta 320 sayfa
  30. Özlem Çorapçı Aydemir - Gecemin Yıldızı 408 sayfa
  31. Paullina Simons - Bronz Atlı 824 sayfa
  32. Pınar Gencal - Aşk-ı Gurur 408 sayfa
  33. Priscille Sibley - Yıldız Tozu 464 sayfa
  34. Rövşen Abdullaoğlu - Zor Olsa Da Hayat Devam Ediyor
  35. Rukiye Türeyen - Kanadı Kırık Melek'in Kanadına Takılanlar 144 sayfa
  36. Sarah Jio - Yeşil Deniz Kabuğu 312 sayfa
  37. Sebastian Fitzek - Paket 320 sayfa
  38. Selvi Atıcı - Sen 446 sayfa
  39. Sinan Yağmur - Aşkın Gözyaşları / Tebrizli Şems 248 sayfa
  40. Sinem İşler - Denize Karşı 448 sayfa
  41. Sophie Kinsella - Numaran Bende Var 452 sayfa
  42. Şermin Yaşar - Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu 168 sayfa
  43. Tess Gerritsen - Ruh Koleksiyoncusu 376 sayfa
  44. Zeynep Sipahioğlu - Fırtınaya Vurgun 496 sayfa

Yorumlar

  1. Merakla bekliyoruz incelemelerinizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorun defteri;
      Çok teşekkürler. Bloğunuza mail abonelik butonu koyarsanız, daha rahat takip edebiliriz:)

      Sil
  2. Bu etkinliği kaçırmışım ben, yeni görüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı;
      2020 için yeniden başlattım. Katılabilirsin canım:)

      Sil
  3. Dolu dolu bir liste olmuş! Okuduğunuz kitaplara göz atacağım. Beğendiğim olursa okumam gereken kitapları bitirince alırım belki belli mi olur :)
    Ellerinize sağlık ! Bizde sizin okuduğunuz kitapları görüp yeni kitaplar keşfetmiş oluyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Su;
      Bak bakalım. Belki içinde beğendiklerin çıkar:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Kademe Analizi Nedir?

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.