Ana içeriğe atla

2019 Haziran Ayında Okuduklarım

Merhabalar

Geldik Haziran ayında okuduğum kitaplara.
Haziran ayı nedense benim için pek de verimli bir ay olmadı. Sağlık problemlerimden dolayı genelde kafa yormayan kitaplar tercih ettim ama ona rağmen istediğim sayıya ulaşamadım. Bu ay 3578 sayfa okumuşum. Bu sayının bir kısmını da atlayarak okuduğumu düşünürsek, açıkçası pek de verimli olmadığını kesin olarak söyleyebilirim. Umarım Temmuz ayı bu açığı kapatır.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir gün sizlerle olsun. 

Hoşçakalın.

  1. Zeynep Sipahioğlu - Fırtınaya Vurgun 496 sayfa
  2. Nevra Karataş - Yüreğimde Saklı Sevdan 600 sayfa
  3. Julie Garwood - Sımsıcak 359 sayfa
  4. Sophie Kinsella - Numaran Bende Var 452 sayfa
  5. Debbie Macomber - Bir Buket Aşk 399 sayfa
  6. Meryem Nart - Renkli Düşler Sahnesi 496 sayfa
  7. Meryem Nart - Gökkuşağı Tutulması 464 sayfa
  8. Sarah Jio - Yeşil Deniz Kabuğu 312 sayfa

Yorumlar

  1. Eğlencelik kitaplar.Yine de bayağı iyi okumuşsun.3578 sayfa az şey mi? :))

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de günleriniz çok verimli geçiyor Beyda Hanım, tebrikler.

    YanıtlaSil
  3. Valla bu az okumuş halinse vay bana vaylar bana :)) Şaka yani, ben de hep notlar alıyorum sayende, keyifli okumalar olsun. Geçmişler olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Benimde pek istediğim gibi geçmedi haziran ayı. Umarım bu ay bolca okuyabiliriz. :)

    YanıtlaSil
  5. Her zamanki gibi harikasınn! Benim pek verimli geçmedi haziran. :')

    YanıtlaSil
  6. oldukça verimli bir ay geçmiş tebrikler :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan