Ana içeriğe atla

2019 Şubat Ayında Okuduklarım

Merhabalar

Şubat ayında okuduğum kitaplardan bahsedelim bugün.
Her ne kadar istediğim ölçüde okuyamamış olsam da, yine de fena bir ay olmadığını düşünüyorum. Toplamda 2718 sayfa okumuş ve ocak ayına göre daha az tabii ki. Şubat ayında okuma psikolojim pek yerinde değildi. Buna şükür diyelim. Kısmet mart ayına inşallah.

Yorumları yayınlanan kitapların üstündeki bağlantılarına tıklayarak yorumlarını okuyabiliriz. 

Ocak ayında okuduğum kitaplara buradan ulaşabilirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Bol okumalı günleriniz olsun. 

Hoşçakalın.
  1. Fatma Solak - Lekeli Melek 350 sayfa
  2. Elizabeth Simpson - Savrulan Hayatlar 344 sayfa
  3. Dilek Taygun - Bendeki Sen 376 sayfa
  4. Monica Mccarty - Aziz 464 sayfa
  5. Ayşegül Çiçekoğlu - Sensiz Geçen Yıllarım Yankı 448 sayfa
  6. Ayşegül Çiçekoğlu - Sensiz Geçen Yıllarım Ada 312 sayfa
  7. Jane Austen - Gurur ve Önyargı 424 sayfa

Yorumlar

  1. Şubat ayı 28 gün zaten az okuman normal:) İşin şakası bir yana gayet de güzel okumuşsun. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Demi ama bencede ay az gün olduğu için yoksa ben okurdum ki:)

      Sil
  2. Jane Austen-Gurur ve Önyargı dışındakileri okumadım. Okumak lazım hepsini. Ne güzel kitap önerileri ediniyoruz sizlerin sayesinde. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dert Anası Gülhan;
      Keyifli okumalar olsun o zaman :)

      Sil
  3. Gerçekten iyi okumuşsun. ben şubat ayını iki kitapla kapadım ya:( Eski okuma hızıma dönmem lazım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmas Koçan;
      Evet evet oku bencede canım. Okumak güzeldir :)

      Sil
  4. Yaa ne güzel bu kadar kitaba az diyebilmeniz, ben bir ayda en fazla 4 kitap okuyabiliyorum mevcut rutinimde, özendim gerçekten!

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küb On the blog;
      Evet aslında daha fazla okuyabilirdim ama şubat ayı benim açımdan pek verimli ve güzel bir ay değildi. Bu nedenle az oldu:(

      Sil
  5. Helal olsun benim ortalama ayda bir kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yusuf sezgin;
      sizi göz önüne alınca ben iyi durumdayım:)

      Sil
  6. müdürüm yine kitapları içmişsin ama senle bozuşacağız gibi geliyor hep bana gelince meşgulsun neyse hadi bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz haykırış;
      evet içtim.
      Diğer konuda tek tek her bloğa yetişemediğim gibi, bu sıra maalesef ki işten çıkarımlar var ve aşırı derece de yoğunum. Üzgünüm ama denk geldikçe bloglara yorum yapabiliyorum. Yoksa başkasına yorum yazdım size yazmadım gibi bir şey söz konusu değil.

      Sil
  7. Keşke sizin kadar çok kitap okuyabilsem. :)

    YanıtlaSil
  8. Kitap ve sayfa sayısına bakılırsa bence oldukça iyi,haksızlık yapma kendine..

    YanıtlaSil
  9. ne güzel bol bol okumuşsunuz harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babaannemintakvimciği;
      Daha fazlası olabilirdi ama olana bereket :)

      Sil
  10. beautiful picture!

    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    YanıtlaSil
  11. çiçekoğlu okuyum artık yiaa :)

    YanıtlaSil
  12. Sizdeki okuma aşkı herkeste olsa keşke. Tebrik ediyorum sizi :)

    YanıtlaSil
  13. Ayşegül Çiçekoğlu'nun bütün kitaplarının içinde okumadığım son iki kitabını okuduğunu görmek çok güzel (hasetlensemmi🤔)
    Herşeye rağmen Şubat için 7 kitap az degil.Şu an elimdeki kitap Dilek Taygun bendeki sen.Paylaşımın için sağol canım emeğine sağlık😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Misali;
      Hasetlik yok çok ayıp :) Sana da keyifli okumalar canım :)

      Sil
  14. İlkay Özgür;
    Sana göre iyiyim :)

    YanıtlaSil
  15. Bravo canim harikasin ben ayda 3 enfazla 4 bitirebiliyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.