Ana içeriğe atla

2019 Nisan Ayında Okuduklarım

Merhabalar

Nisan ayı okuma listeme hoşgeldiniz.
Her ay okuduğum kitapları sizlerle paylaşma devam ediyorum. 

Nisan ayında toplam 3893 sayfa okuyarak oldukça iyi bir performans sergiledim ve bu yılki en yüksek okumamı yaptım. Eski okuma düzenime kavuştuğum için de ayrıca mutluyum. 

Son zamanlarda ağırlıklı olarak polisiye okuduktan sonra aralara aşk ve gelişim kitapları da sıkıştırmayı başardım. Kendimi kutluyorum. Her ne kadar polisiyeler bu sıra ilgimi çekse de, arada tarz değiştirmek kafanın dinlenmesi açısından da iyi oluyor.

Yine kitap yorumlarına kitap isimlerinin üstlerine tıklayarak ulaşabilirisniz. Bakalım Mayıs ayındaki performansım nasıl olacak? Nisan ayını sollamayı planlıyorum. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Kitap, aşk ve sağlıkla geçen günleriniz olsun.

Hoşçakalın.

Ocak Ayından Okuduklarım
Şubat Ayında Okuduklarım
Mart Ayında Okuduklarım
  1. Tess Gerritsen - Ruh Koleksiyoncusu 376 Sayfa
  2. Sebastian Fitzek - Paket 320 Sayfa
  3. Aslı Genç Gürışık - Deli Mavi 400 sayfa
  4. Çiğdem Öz - Bana Ellerini Ver 487 sayfa
  5. Özge Erkin - Destan 440 sayfa 
  6. Özge Erkin - Masum Koza 312 sayfa
  7. Özge Erkin - Kutsal 496 sayfa
  8. Dr. Gülseren Budayıcıoğlu - Günahın Üç Rengi Madalyonun Öteki Yüzü 286 sayfa
  9. Rukiye Türeyen - Kanadı Kırık Melek'in Kanadına Takılanlar 144 sayfa
  10. Ayşe - Aşk Nöbeti 632 sayfa

Yorumlar

  1. Listen süper tebrikler.Yine bir okuyamama dönemine girdim nedense arada oluyor böyle😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Misali;
      Benim de bir ara öyleydi canım ama şükür eski performansıma geri döndüm :)

      Sil
  2. 3893 sayfa her biri 300 sayfa olsa aşağı yukarı 12-13 kitap ediyor..Kitap okuma sayınıza yaklaştım sanmıyosam..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul;
      Aaaa ne güzel. Hadi beni geçmeni bekliyorum o zaman :)

      Sil
  3. Gülseren Buğdaycıoğlu okumak hep aklımda benimde ama bir türlü kısmet olmadı

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler Nisan ayınız çok verimli geçmiş.

    YanıtlaSil
  5. Maşallah canım , mayıs ayı daha bereketli geçsin :)

    YanıtlaSil
  6. 10 tane kitapp. Çok güzel ve verimli bir ay olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Evet canım öyle oldu. Darısı Mayıs'a inşallah:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Recep Bey;
      Çok teşekkürler. Darısı sizin başınıza.:)

      Sil
  8. paket listenin yıldızı gibi gözüküyo. budayıcıoğlu okuycam işallah ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep;
      Özge Erkin kitaplarıyla Ruh Koleksiyoncusu'da zirveyi zorlar. :)

      Sil
  9. Hayretler içindeyim. Bir ayda on kitap çok fazla. Maşallah nazar değmesin. Daha nice kitaplara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia Serteli Çok teşekkürler. Mayıs ayında daha fazla olsun inşallah :)

      Sil
  10. İlkay Özgür;
    Amin canım inşallah. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Ben her ay 3 kitap okursam kendime pasta keserim heralde :D tebrik ederim gerçekten :) kitap okumak çok güzel!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?