Ana içeriğe atla

2019 Ağustos Ayında Okuduklarım

Merhabalar

Yaklaşık iki aylık kitap okuyamama sıkıntım bitti.
Temmuz ayında hiç okuyamadım ve kendimi boşlukta hissettim. Kendi adıma şunu söyleyebilirim ki, kitaplar olmadan nefes alamadığımı fark ettim. Kitapları kolilere koyarken ne yalan söyleyeyim işi gücü bırakıp okuyasım geldi.

Ağustos ayının son bir haftasında okumaya başlayınca maalesef Ağustos ayını sadece üç kitapla ayı kapatabildim. Umarım Eylül ayında daha fazla kitap okuyabilirim. Sene sonu yaklaşırken kendime koyduğum hedefleri bakalım gerçekleştirebilecek miyim?

Sizler ben buralarda yokken neler okudunuz? Hadi yoruma yazın.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Mutlu ve sağlıklı günler sizlerle olsun.

Hoşçakalın.

  1. Arthur Conan Doyle - Baskerville'lerin Köpeği 224 sayfa
  2. Büşra Sanay - Kardeşini Doğurmak (Türkiye'de Ensest Gerçeği) 372 sayfa
  3. Jill Shalvis - Aşka Yolculuk 334 sayfa

Yorumlar

  1. Şu aralar bende kitaplara kaçamadım. Belki de buna ihtoyacım vardı ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplara Kaçanlar;
      Benim ki zorunlu oldu maalesef. Daha da pek düzen oturmuş sayılmaz. İnşallah bir an önce kaçarsın:)

      Sil
  2. Bu ay bende hiç kitap okumadım. Umarım hedeflerini gerçekleştirirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi Gökyüzünün Elleri;
      İnşallah canım. Sene sonu hedefi tutsa yetecek:)

      Sil
  3. Ben de ağustosta yakalandım bu okuyamamaya. çok illet bir şey. okumak isteyip de hep yarım kalıyor. bu ay kurtulurum diye umut ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. üç kitap hiç okumamaktan iyidir bence Beyda Hanım.

    YanıtlaSil
  5. sıcaklarda okumak zor gerçekten, ben şu an Akhilleus'un şarkısını okuyorum çok güzel tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Dilerim Eylül ayında istediğin verimi alırsın. :)

    YanıtlaSil
  7. ben çok hemde çok okudum ki 1 tane the secret diye bir kitap evrenin gerçeklerini daha doğrusu sırrını anlatan bir kitap olumlu düşünme üzerine yazılmış ve bolca örnek verilmiş kitap bu arada hoşgeldin müdürüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz haykırış;
      olsun Fatih Bey'in dediği gibi hiç okumamaktan iyidir:)
      Teşekkürler. Hoşbuldum:)

      Sil
  8. Bu yaz ben de çok zorlandım kitap okumakta ama maşallah sen yinede çok iyisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lovehouse;
      ev taşımasaydım çok fazla okurdum ama bunda da vardır bir hayır:) Çok teşekkürler canım:)

      Sil
  9. Yazın ben de okuyamıyorum maalesef. Sıcaklarda hiç içimden gelmiyor. Bir yayla evim olsa, orada serin havada tatil yapsam okurdum belki :-)

    Umarım eylül senin için daha verimli geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      Ay o yayla evine beraber gidelim. Ne kitap okunur ama:)
      İnşallah canım:)

      Sil
  10. Şu sıralar merak ettiğim konulara yönelik yazı, makale, araştırma türünde yayınları telefondan okuyorum genellikle gün boyunca.. Gözlerim alarm veriyor artık:)

    YanıtlaSil
  11. Alışan insan okumadan duramıyor 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.