Ana içeriğe atla

2019 Mayıs Ayında Okuduklarım

Merhabalar

Mayıs ayında okuduğum kitaplarla sizlerleyim.
Her ay olduğu gibi bu ayda yine okuma listemi sizlerle paylaşıyorum. Mayıs ayı bana kalırsa pek fena sayılmaz. Toplamda 9 kitap ve 4068 sayfa ile kapattım. Aslında daha fazla olabilirdi ama Ramazan nedeniyle bu bile iyi bir rakam gibi görünüyor. 

Okurken en çok zaman harcadığım kitap Tebrizli Şems kitabı oldu. İnsanın kendisini, hayatı ve ne için yaşadığını sorgulayan bir kitap olması nedeniyle zaman alan ve zaman zaman yeniden okunması da gereken bir kitap. 

Geçtiğimiz aylardaki okuma listelerimin de aşağıda linkleri mevcut.

Bakalım Haziran ayını nasıl kapatacağım.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Mutlu bir hafta sonu sizlerle olsun. 

Hoşçakalın.


  1. Burcu Demet - Sahra 630 sayfa
  2. Lemariz Müjde Albayrak - Frezya 440 sayfa
  3. Özlem Çorapçı Aydemir - Gecemin Yıldızı 408 sayfa
  4. Sinan Yağmur - Aşkın Gözyaşları / Tebrizli Şems 248 sayfa
  5. İlknur Birdal Tadımlık Aşk 448 sayfa
  6. Priscille Sibley - Yıldız Tozu 464 sayfa
  7. Selvi Atıcı - Sen 446 sayfa
  8. Selvi Atıcı - Biz 488 sayfa
  9. Selvi Atıcı - Yarasa 496 sayfa

Yorumlar

  1. Maşallah ne güzel bir ay olmuş ve okuduklarınız birbirinden güzel. Özellikle Selvi Atıcı kitaplarını ve Tadımlık Aşk'ı çok severek okumuştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca;
      Selvi Atıcı çok severek okudum. Çok güzeldi. Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. İyi okumalar) ben de kendime yıllık 24kitaplık hedef koydum:) belki size az gele bilir amma ben fazla zaman ayıramıyorum. Şimdilik 7sini bitirmiş durumdayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker;
      Ayda 2 kitap eder. Bence gayet güzel. Herkes çok kitap okumak zorunda değil ki. Umarım sene sonunda 24 hedefini geçersin canım :)

      Sil
  3. ben yerli yazar okumuyorum ya :(

    YanıtlaSil
  4. süpersin müdürüm yine gözüne sağlık ayrıca yerli yazar neden okunmuyor anlayamadım nedeni özel değilse öğrensek mi sevkoz hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz Haykırış;
      Yakında 5 numara at gözlüğü takacağım :)

      Sil
  5. Güzel geçmiş yine. Bazı kitaplar yavaş okunuyor dediğin gibi, düşündürüyor. Öyle olunca hız yapamıyorsun hikaye gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Evet mesela şu anda Mevlana'yı okuyorum. İnce kitap ama gitmiyor. Sindire sindire:)

      Sil
  6. Tebrik ediyorumm, çok verimli bir ay olmuş. Darısı haziran için. :)

    YanıtlaSil
  7. İlkay;
    Haziran umarım daha iyi olur canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan