Ana içeriğe atla

2019 Kasım Ayında Okuduklarım

Merhabalar

Kasım ayı okuma listemi büyük bir utançla sizlere sunuyorum.
Zira bu ay okuyamadım desem yalan olmaz. Gelen-giden misafirler, hava değişimleri nedeniyle bu ay yine acillerde böbrek ağrısıyla geçirdiğim günlerden sonra kaç sayfa ve kaç kitap okuduğumu yazsam mı, yoksa bu ay es mi geçsem bilemedim. Sonra rutini bozmayayım dedim ve paylaşmaya karar verdim.

Ayrıca sizlere bahsetmediğim iş değişikliği nedeniyle de düzenim felaket şekilde bozuldu. Yeni işime başlayalı henüz bir ay olmadı ve eskiden çarşı merkez dediğim yerde görev yaparken, şimdi organize sanayi bölgesine geçtim. Dolayısıyla her gün bir saat gidiş, bir saat geliş iki saat yollardayım ve eve geliş saatlerim de maalesef ki uzadı. Bu nedenle bu ay adapte sürecine girmemin de büyük etkisi olduğundan maalesef kitap kapağı açamadım desem yalan olmaz. 

Bu ay toplamda 661 sayfa ile yılın en az okuma rekorunu Kasım ayına ithaf ediyorum. Aralık ayının da bundan farklı olacağını sanmıyorum. Zira Aralık ayının üçüncü günü ve ben daha kapak açmadım. Hayırlısı ne yapalım.

Hadi bakalım sizler kaç kitap okudunuz? Yorumlarda bekliyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel ve kitaplı bir gün sizlerle olsun.

Hoşçakalın.
  1. Sarah Jio - Yağmur Sonrası 352 sayfa
  2. Heidi Betts - Bir Yumak Aşk 309 sayfa

Yorumlar

  1. öncelikle sağlık olsun diyelim :) on beş kitap okumuşum ben... iyi okumuşum

    YanıtlaSil
  2. olsun yaa yine okursun ki çok çok. hayırlı olsun yeni işin. son zamanlarda çok gözükmüyon bloglarda iştenmiş demekkiii. alışırsın yaa değişiklik iyi bişi. memnunsun de mi işindeeen şimdiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep;
      Çok sağol. Fena değil. Mecburen çalışınca aslında yer mekan fark etmiyor. Evden çalışabilmeyi çok isterdim.

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun!
    Yine iyi kitap okuyabilmişsin, şu sıralar ben onu bile yapamıyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra Okay;
      Çok sağol canım. Bu ay hiç okuyamadım daha:(

      Sil
  4. Benim için de verimsiz bir aydı. :') Dilerim bu ay verimli olur her ikimiz için de. :)

    YanıtlaSil
  5. müfred;
    Çok sağol canım. Bende hedef koyuyorum kendime o nedenle sayıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun canım benim ...Dilerim yeni işinde bir an önce düzene girer kolaylıklar dilerim sevgiler canım benim ...daha çok kitap okuman dileğiyle ..:)

    YanıtlaSil
  7. Sen yeter ki okumak iste mutlaka okursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evintekkızımonna;
      Bu sıra değişikliğe de adapte olamadım. Kapak açamadım doğrusu. İnşallah okumaya başlayacağım:)

      Sil
  8. Geçmiş olsun, önce sağlık gerisi sonra gelir.

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun.
    Oluyor öyle, bazen kitaplarda boğulup bazen yanına bile yaklaşamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday;
      Çok teşekkürler. Bu sıra hiç okuyamıyorum maalesef.

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun. Sağlığın yerinde olsun da kitap bir şekilde okunur. Bu aralar ben de okuyamıyorum. Başlarda buna çok üzülüyordum ama artık o kadar takmıyorum. Bu dönem geçecek nasıl olsa. Sen de öyle düşünürsen kendini daha iyi hissedersin belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      Son bir aydır iş değişikliği nedeniyle kitap okuyamadım. Nasip bakalım ne zaman okursam artık. Ama 2020 hedefi yalan oldu.

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları