Ana içeriğe atla

2019 Ekim Ayında Okuduklarım

Merhabalar

Kasım ayı geldi.
Kış yavaş yavaş kendini hissettirmeye başladı. Eskişehir'de bugün soğuk ve yağışlı bir hava hakim. İnsanın evden çıkası gelmiyor. Tam yat kalkma havası.

Bugün Ekim ayında okuduğum kitaplara göz atalım. Bu ay yine verimli bir ay oldu ve on kitapla kapanış yaptım. Her ne kadar hedefim daha fazla olsa da bu da güzel bir sayı. Toplamda da 3880 sayfa okumuşum. Bu ay ki okuduğum kitapların çoğu yine sattığım ve ay sonunda göndereceğim kitaplardan oluşuyor. 

Bakalım Kasım ayındaki okumam nasıl olacak. Yıl sonuna az kalmışken kitap okuma hedefime ulaşabilmek için daha fazla okumam gerekecek. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel ve mutlu bir gün sizlerle olsun. Hayırlı Cumalar.

Hoşçakalın.
  1. Sinem İşler - Denize Karşı 448 sayfa
  2. Sinem İşler - Denize Karşı / 2 384 sayfa
  3. Heidi Betts - Kördüğüm 288 sayfa
  4. Sarah Jio - Elveda Haziran 352 sayfa
  5. Aşkın Nur Karataş - Bay Mükemmel 480 sayfa
  6. Aşkın Nur Karataş - Bayan Mükemmel 512 sayfa
  7. Aşkın Nur Karataş - Mükemmel Tutku 512 sayfa
  8. Sarah Jio - Kelebek Adası 288 sayfa
  9. Sarah Jio - Agapi 344 sayfa
  10. Rövşen Abdullaoğlu - Zor Olsa Da Hayat Devam Ediyor 272 sayfa

Yorumlar

  1. Dolu dolu bir ay olmus 😊 Kasım ayı güzellikleri beraberinde getirsin insAllah 😊

    YanıtlaSil
  2. Neler neler okunmuşşş :) Sonbahar güzel ve bol kitaplı olsun <3

    YanıtlaSil
  3. Dolu dolu biray olmuş.Ben de Böğürtlen kişini okudum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci;
      Evet öyle oldu canım. O kitapta güzeldi ama aşırı duygusal.

      Sil
  4. Maşallah bu kadar kitabı okumanız çok güzel. :) Ben kitaplarımı satamıyorum uygulama yükledim birkaç tane alan olmuyor. :( En son yeni kitap alabilmek için sahafa götüreceğim sanırım ama hiç okunmamış gibiler yani. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel;
      Teşekkürler canım. Ben letgo, intagram ve facebook üstünden satıyorum. Sahafa satmam. Öldü fiyatına alıyorlar. Onlara para kazandıracağıma kütüphaneye bağış yaparım daha iyi.

      Sil
  5. Güzel ve verimli bir ay geçirmeniz dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi Gökyüzünün Elleri;
      Çok teşekkürler. Hep beraber inşallah:)

      Sil
  6. Güzel geçmiş sayfa sayısı çok iyi maşallah. Son 2 ay daha çok okursun, kışın bence okumaya daha çok fırsat oluyor. Sattığın kitaplarla ilgili bişey sorsam: Diyelim kitabı çok beğendin, onu kitaplığında mı tutuyorsun. Satıp satmamayla ilgili, kitaplığında durmasıyla ilgili bir kriterin var mı? Ne bileyim, bunu oğlum da okur ilerde falan diye düşündüğün oluyor mu mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      İnşallah. Hedef kitap sayıma erişirmiyim bilemiyorum. Nasip.
      Aslında ev taşıyana kadar bende tek bir kitabımı bile satmak taraftarı değildim. Ancak bir daha benim okumayacağım kitapları tutmanın da bir anlamı yok. Çünkü yer gerçekten sıkıntı. Kitap satarken önceliğim oğlumun okuyacaklarını ayırmak. Mesela polisiye, klasikler bunları satmıyorum. Ama aşk kitaplarını oğlum hayatta okumaz. Benim satmamam içinde aşırı beğenmiş olmam lazım. Ki aşk kitaplarının hemen hepsi birbirine benzediği düşünülürse okuduktan sonra elde tutmanın da açıkçası bir anlamı yok. Hem paraya çeviriyorum, hem de yer açısından rahatlamış oluyorum. Okuduğum ve satamadığım kitapları da en son kütüphaneye bağış yapacağım. Zira sahaflar bu konuda çok çakal. 1 ya da maksimum 2 TL gibi fiyatlara alıyorlar. Onlara para kazandıracağıma hayrım olsun daha iyi:)

      Sil
    2. Çok teşekkürler ederim.

      Sil
  7. Bayağı verimli geçen bir ay olmuş. Bir kitabımız da ortakmış üstelik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı;
      Çok teşekkürler. Hangisi?

      Sil
  8. Bu seneki hedefime ulaşmak için benim de okuma hızımı artırmam lazım. Sanırım biraz hile yapıp kolay okunan ince kitaplar seçeceğim :-)

    YanıtlaSil
  9. Kişisel gelişim kitaplarını çok severim.mumkunse bu ay okudugunuz yeni kitaplardan tavsiye gibi yazmanızı çok isterim.Zor olsa da hayat devam ediyoru instagramdan gordum. Yorumunuzu merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapseverbirisi;
      Yazacağım ama zaman bulup yazamadım. Yakında yazarım:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.