Ana içeriğe atla

2020 Ocak Okuduğum Kitaplar

Merhabalar

Ocak ayında güzel bir okuma gerçekleştirdim.
Bu sayede Aralık 2019 ayında hiç okuyamamış olmamı sanırım bir nebze de olsa telafi ettim. Her ne kadar kafa yormayan kitaplar tercih etsem de bence bu da iyi bir başlangıç oldu. Darısı Şubat ayının başına inşallah. 

Ocak ayında toplamda 4318 sayfa okumuşum. O zaman sizleri okuduğum kitaplarla başbaşa bırakayım. Yorumlarını da yakın zamanda sizlerle buluşturmayı planlıyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel ve bol kitaplı bir gün sizlerle olsun.

Hoşçakalın.
  1. Hannah Richell - Gölgedeki Yıl 584 sayfa
  2. Karen Kingsbury - Köprü 203 sayfa
  3. Rukiye Kayaarslan - Sen Geldin Bahar Geldi 1 480 sayfa
  4. Rukiye Kayaarslan - Sen Geldin Bahar Geldi 2 480 sayfa
  5. Aynil Beylik Değişmez - Bahar Yağmurları 432 sayfa
  6. Aslıhan Akagöz - Hasret Rüzgarları 408 sayfa
  7. Aynil Beylik Değişmez - Rüzgar Çanı 360 sayfa
  8. Christy Brown - Sol Ayağım 192 sayfa
  9. Christy Brown - Sol Ayağım 2 Her Gün Hüzün 276 sayfa
  10. Fatma Erdek - Gece ile Şafak 523 sayfa
  11. Jennifer L.Armentrout - Ölene Dek Beraberiz 380 sayfa

Yorumlar

  1. İlkay Özgür;
    İnşallah canım ama şubatta daha kapak açamadım:(

    YanıtlaSil
  2. Toplam sayfa sayısı harika :)) Ben içlerinden sadece Sol Ayağım'ı okumuşum. :))

    YanıtlaSil
  3. çok verimli olmuş. ben hiçbirini okumadım. nice okumalı günlerimiz olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Sayfa sayısını yazınca öyle muhteşem görünüyor ki...Birçok kişinin yılda okuduğu sayfa sayısına denk.
    2. kez okuduğun kitaplar oluyor mu, sol ayağım gibi mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Evet ikinci kez okuduklarım var. Genellikle kafam iyi değilse bildiğim kitapları okuyorum. Sonu mutlu biten aşk hikayeleri mesela:)

      Sil
  5. Gerçekten güzel bir başlangıç yapmışsın. Türü ne olursa olsun bir ayda on bir kitap okumak benim için başarıdır. Yılın geri kalanında da bu kadar verimli okumalar yaparsın umarım. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      Çok sağol canım. İnşallah her ay böyle olur:)

      Sil
  6. Bir aylık sürede 4 kitap okuyabiliyorum. 11 kitap bence biraz obezlik gibi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?