Ana içeriğe atla

Radha Agrawal - Aidiyet

 

Radha Agrawal Aidiyet 

SİZİ MUTLU ETMEYEN İNSANLARLA VAKİT GEÇİRMEYİ BIRAKIN. DOĞRU İNSANLARLA YAŞAYIN VE MUTLU OLUN.

İnsanoğlu ilk günden bu yana birlikte yaşayarak, ortak bir dil oluşturarak, karşılıklı etkileşimde bulunarak diğer canlılardan kendini ayırmıştır.

Bizler sosyal varlıklarız. Tek başımıza kendi potansiyelimizi ve yaratıcılığımızı ortaya çıkarmamız imkânsızdır. Gurur duymak, kendimizi göstermek ve paylaşmak en temel ihtiyaçlarımız arasındadır.

Sosyalleşmeyle birlikte başkalarıyla bağ kurmak gelişimimiz için önemlidir. Ait olmak nefes alabildiğimiz, yargılanmadığımız yerde olmaktır. Önemsenme hissi ise tatmin duygusu sağlar.

İlham verici bilgiler, grafikler, testler ve resimlerle dolu bir kitap olan Aidiyet, “İçeri Girmek” ve “Dışarı Açılmak” başlıklı iki temel noktadan size, kendinizi geliştirerek hedeflerinize ulaşmak adına yol gösteriyor.

Aidiyet, bağ kurabileceğimiz ve bizi iyi hissettirecek arkadaşlar edinmemize yönelik ipuçları veriyor.

“Aidiyet hissi için bu kitabı okuyun.” —Deepak Chopra, MD

“İçtenlikle öneriyorum; ‘Belong’ sizi kendinizle ve çevrenizle daha derin bir bağ kurmaya davet ediyor.” —Özlem Denizmen

Basım Yılı : 2024

Sayfa Sayısı : 240

Çevirmen : Cemal Can TARIMCIOĞLU

Destek Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

İrmikli Toplar

Merhabalar Bizim ev halkının hiç içi almadığından hiç de sevmezler böyle tatlı falan.

Böbrek Ağrısı

Merhabalar Son günlerde maalesef bloğumla çok fazla ilgilenemedim.

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Bengü Havva Keskin - Aşk Çarpsın Ki Kitap Tanıtımı

Merhabalar Önümüzdeki günlerde piyasaya çıkacak benim adına ve kapağına aşık olduğum bir kitap tanıtımıyla sizlerleyim.

Mimlendim ve Mimledim 34 - Sorularım Ve Ben

Merhabalar Bu sıralar mimler birikti. Sağolsun sevgili blog arkadaşlarım beni mimliyorlar ancak yoğunluğumdan bakamadım.

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Mimlendim ve Mimledim 21 - Küçük Bir Mim

Merhabalar Sevgili  Feri Peri ,  Ece Abla  ve  İzel Tolu  Küçük bir mim yapmışlar ve beni de mimlemişler sağolsunlar. Ben bu sıra hangi yazıya yetişeceğime karar veremediğim için yazılar gecikmeli olarak geliyor. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyor ve hemen sorulara geçiyorum.

Kars Gezisi

 

Mehtap Soyuduru Çiçek - Yolcu

Merhabalar Mehtap Soyuduru Çiçek kitabıyla tanışmam A101 Kitap Alışverişlerine dayanıyor. Kitaplara ulaşma maceramı da buradan  okuyabilirsiniz. Tatil' de elimdeki son kitabı da bitirdikten sonra (ki 3 tane kitap okudum Yolcu başladığım 4.kitaptı.) Yolcu isminden dolayı başladığım ve başladığım andan itibaren de elimden bırakamadığım bir kitap oldu.