Ana içeriğe atla

Mustafa Köneçoğlu - İki Güzel Yalan

 

Mustafa Köneçoğlu İki Güzel Yalan 

Ben yağmura inanıyorum sokakları sulayan meleğin ellerine

kır çiçeklerine, kuş uçmaz kervan geçmez yolların bilgisine

el ele verdiğim herkesten kolsuz kalmayı öğrendim

o yüzden inanmıyorum artık yürüyen merdivenlere

inanmıyorum güvenliğe, x ray cihazları gülse de şairliğime

Ben hiç bilemedim şu dünyanın kalbindeki yerimi

ya dilim dönmedi ya da yerim hiç istemedi beni

yine de kelimeler ekip durdum bulunduğum her yere

kendimden başlayıp göklere doğru çok gidip geldim

şu ince sızı ve ağır işçilik kendi muammamı çözmek içindi

Basım Yılı : 2024

Sayfa Sayısı : 71

Şule Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Turgut Uyar - Yaralı Olduğunu Sanan Birisinin Hüznüne Gazel

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Mimlendim ve Mimledim 34 - Sorularım Ve Ben

Merhabalar Bu sıralar mimler birikti. Sağolsun sevgili blog arkadaşlarım beni mimliyorlar ancak yoğunluğumdan bakamadım.

Delicia Black - Önyargı

Merhabalar Temmuz ayı hediyeleşme etkinliğindeki kitap kardeşime giden kitaptı Delicia Black Önyargı. Her zaman olduğu gibi kitabı okuduktan sonra gönderdim.

Candan Erçetin - Yalan

 

Radha Agrawal - Aidiyet

 

Közlenmiş Kapya Biber Çekirdeği Nasıl Çıkar?

28 Gün Meydan Okuma 19.Gün

Merhabalar Meydan okumamızda bugün bizden blog maceramızı anlatmamız istenmiş.