Ana içeriğe atla

Burcu Yılmaz - Bir Ömrün Sonbaharı

 

Burcu Yılmaz Bir Ömrün Sonbaharı 

"SÖZ KONUSU AŞKSA ZAMANI DEĞİL KALBİNİ DİNLE..."

Ömrüm ömrüne emanet demiştin bana.

Ve giderken yarım kalan ömrünü bırakmıştın hayatıma.

Nasıl geçti günler, yıllar nasıl aktı sensizliğe hiç bilmiyorum.

Günüm unuttu aydınlık kavramını, gecemin yıldızları gittiğin yerlere kaydı.

Ve seninle gelen ilkbaharım yerini sonbaharlara bırakırken hayat kulağıma fısıldadı:

“Doğmanın bedeli ölmek ise sevdanın bedeli ayrılıktır çünkü her ayrılık bir parça ölüm taşır içinde…”

Basım Yılı : 2024

Sayfa Sayısı : 176

Destek Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Böbrek Ağrısı

Merhabalar Son günlerde maalesef bloğumla çok fazla ilgilenemedim.

İrmikli Toplar

Merhabalar Bizim ev halkının hiç içi almadığından hiç de sevmezler böyle tatlı falan.

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Bengü Havva Keskin - Aşk Çarpsın Ki Kitap Tanıtımı

Merhabalar Önümüzdeki günlerde piyasaya çıkacak benim adına ve kapağına aşık olduğum bir kitap tanıtımıyla sizlerleyim.

Mimlendim ve Mimledim 34 - Sorularım Ve Ben

Merhabalar Bu sıralar mimler birikti. Sağolsun sevgili blog arkadaşlarım beni mimliyorlar ancak yoğunluğumdan bakamadım.

Mimlendim ve Mimledim 21 - Küçük Bir Mim

Merhabalar Sevgili  Feri Peri ,  Ece Abla  ve  İzel Tolu  Küçük bir mim yapmışlar ve beni de mimlemişler sağolsunlar. Ben bu sıra hangi yazıya yetişeceğime karar veremediğim için yazılar gecikmeli olarak geliyor. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyor ve hemen sorulara geçiyorum.

Mehtap Soyuduru Çiçek - Yolcu

Merhabalar Mehtap Soyuduru Çiçek kitabıyla tanışmam A101 Kitap Alışverişlerine dayanıyor. Kitaplara ulaşma maceramı da buradan  okuyabilirsiniz. Tatil' de elimdeki son kitabı da bitirdikten sonra (ki 3 tane kitap okudum Yolcu başladığım 4.kitaptı.) Yolcu isminden dolayı başladığım ve başladığım andan itibaren de elimden bırakamadığım bir kitap oldu.

Kars Gezisi