Ana içeriğe atla

Burak Kut - Benimle Oynama

 

Herkese Merhaba,

Bugün Burak Kut'un ilk albümünü çıkardığı yıllara gidelim. 1994 yılında ilk albümünü çıkardığında Bebeto lakabıyla genç kızların aşkı haline gelmişti. Albümün isim ve çıkış şarkısı Benimle Oynama sizlerle. 

Güzel bir gün sizlerle olsun. Keyifli dinlemeler.

Burak Kut Benimle Oynama

Yalnızlıklardan yoruldum usandım

Sensiz gecelerden sıkıldım bunaldım

Sımsıkı saran ateşi gözledim

O sımsıcak bakan gözleri özledim

Tutuşur anılar uykusuzluğumda

Yetişir sevdalar umutsuzluğumda

Bin korku sarar senin yokluğunda

Yangınlar çıkar susuzluğumda

Aşkına yürüyen sesimi duyuyorsun

Gittikçe büyüyen dert oluyorsun

Sana söylüyorum farkında mısın

Anla seni seviyorum, ah biliyorsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Aşkına yürüyen sesimi duyuyorsun

Gittikçe büyüyen dert oluyorsun

Sana söylüyorum farkında mısın

Anla seni seviyorum, ah biliyorsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Benimle oynama söyledim sana

Şansını zorlama uğurlar olsun

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Turgut Uyar - Yaralı Olduğunu Sanan Birisinin Hüznüne Gazel

 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Mimlendim ve Mimledim 34 - Sorularım Ve Ben

Merhabalar Bu sıralar mimler birikti. Sağolsun sevgili blog arkadaşlarım beni mimliyorlar ancak yoğunluğumdan bakamadım.

Delicia Black - Önyargı

Merhabalar Temmuz ayı hediyeleşme etkinliğindeki kitap kardeşime giden kitaptı Delicia Black Önyargı. Her zaman olduğu gibi kitabı okuduktan sonra gönderdim.

Candan Erçetin - Yalan

 

Radha Agrawal - Aidiyet

 

Közlenmiş Kapya Biber Çekirdeği Nasıl Çıkar?

28 Gün Meydan Okuma 19.Gün

Merhabalar Meydan okumamızda bugün bizden blog maceramızı anlatmamız istenmiş.