Ana içeriğe atla

Barış Manço - Müsadenizle Çocuklar

 

Herkese Merhaba,

Bugün Barış Manço'nun Müsadenizle Çocuklar şarkısı dilime dolanmış durumda. Sabah beri nereden dilime dolandı bilmiyorum ama kalktığımdan beri bir Müsadenizle Çocuklar durumu var. 1995 yılında yayınlanan klibinde zamanın popüler isimleri Ajlan-Mine, Jale, Soner Arıca, Hakan Peker, Tayfun Duygulu, Burak Kut, Of Aman Nâlân ve Grup Vitamin oynamıştı. Çok da eğlenceli bir klipti. O zaman bende rahmetle andığımız Barış Manço'nun bu şarkısını sizlere armağan ediyorum. O zaman bana da Müsadenizle Çocuklar.

Güzel bir hafta olsun. Keyifli dinlemeler.

Barış Manço Müsadenizle Çocuklar

Bir sabah baktım ne göreyim, bizim sokakta şenlik var

Büyükler kös kös otururken, adam oluvermiş çocuklar

Patlamaz olmuş tüfekler, gelmiş karamürsel sepetler

Tren kalkmış gitmekte, hadi geçmiş olsun birilerine

Kınalar yakalım elimize

(Kınalar yakalım elimize)

Sahip olalım dilimize

(Sahip olalım dilimize)

Aman dikkat belimize

(Aman dikkat belimize)

Şimdi müsaadenizle çocuklar

Sıra bana geldi çocuklar

İş başa düştü çocuklar

Hazır mıyız? (Wow)

Eh Barış abi aşk olsun aç koynuna kuş konsun

Çek ipini rahvan gitsin inceldiği yerden kopsun

Kimileri kahve kaynatsın, kimi hala dansöz oynatsın

Leyleğin ömrü iki lak lak değerler oldu tepetaklak

El salla, el salla

(El salla, el salla)

Kol salla, kol salla

(Kol salla, kol salla)

Sağ gösterip sol salla

(Sağ gösterip sol salla)

Bir omuz at sağdan solla

(Bir omuz at sağdan solla)

El salla, el salla

Kol salla, kol salla

Sağ gösterip sol salla

Bir omuz at sağdan solla

Geliyor bir ahu afet, tepeden tırnağa zerafet

(Öldür bizi letafet, bizim sonumuz felaket)

(Hayırdır inşallah kızlar, ne diyor bu uçuk çılgınlar)

Hayır mı şer mi göreceğiz artık, sabrın sonu selamet

Kınalar yakalım elimize

(Kınalar yakalım elimize)

Sahip olalım dilimize

(Sahip olalım dilimize)

Aman dikkat belimize

(Aman dikkat belimize)

Şimdi müsaadenizle çocuklar

Sıra bana geldi çocuklar

İş başa düştü çocuklar

Hazır mıyız?

(Wow)

El salla, el salla

(El salla, el salla)

Kol salla, kol salla

(Kol salla, kol salla)

Sağ gösterip sol salla

(Sağ gösterip sol salla)

Bir omuz at sağdan solla

(Bir omuz at sağdan solla)

El salla, el salla

Kol salla, kol salla

Sağ gösterip sol salla

Bir omuz at sağdan solla

Dandini dastana, dinolar bostana

İyi bak hastana, sor beni ustana

El salla, el salla

(El salla, el salla)

Dandini dastana, dinolar bostana

İyi bak hastana, sor beni ustana

El salla, el salla

(El salla, el salla)

El salla, el salla

Kol salla, kol salla

Sağ gösterip sol salla

Bir omuz at sağdan solla

El salla, el salla

Kol salla, kol salla

Sağ gösterip sol salla

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zülfü Livaneli, Erdal Öz - Sazın Teli Koptu

 

Nilgül - Arabesk Günler

 

Yurt

 

Mevsim Yenice - Fil Gözü Kitap Alıntısı

 

Düşünmemiz Lazım

Bugün sosyal medyada denk geldiğim bir paylaşımı bende sizlerle paylaşmak istiyorum.

Carl Gustav Jung - Anılar, Düşler, Düşünceler