Ana içeriğe atla

Düşünmemiz Lazım

Bugün sosyal medyada denk geldiğim bir paylaşımı bende sizlerle paylaşmak istiyorum.

Yazının sonuna kadar katılıyorum. Zira bu kadar kudurmadan sonra başımıza bir gelecek olduğu belliydi.


Bir kudurmuştuk bir kudurmuştuk ki sorma...
Evlenme teklif etti Yes-i said partisi...
Sözümüz olacak ayyy organizasyon lazım...
Nişan yapacağız ayyy mekanlar dolu hep...
Düğünümüz var dış cekim için mekan bakıyoruz paraşütle mi atlasak? ağaca mı çıksak? denize mi dalsak? Yok en değişik bizim ki olsun canım...
Ayrıca düğün öncesi kredi çekelim evimiz instagramın en pembik evi, düğünümüz herkesin ağzını açık bırakacak bir düğün olsun da gelecek yirmi yıl kredi ödeyelim olsun varsın...
Ayyy hamileyim cinsiyeti belli oldu partisi...
Ayyy doğurmadan bebek geliyor partisi.
Ayy sancım geldi, çabuk organizasyon şirketi ben doğurana kadar odayı Versailes sarayına çevirsin.
Bakin annesinin paşası,babasının varisi, evimizin prensi kaka yaptı, aaa babası şeyini kopardı şehzademizin...
Dişi çıktı, yaş günü geliyor, altı ay var ama konsept yetişir inşallah o güne kadar...
Bakınnn börek yaptım... Bakınnn tatildeyiz... Bakın kahvaltı keyfisi... Bakınnn kumsalda ayaklarım... Bakınnn makyaj yapıyorum.
Çok kudurduk... ve Allah bize otur evde şöyle sade bir hayat yaşa da şükretmeyi unuttuğun sağlığın gösteriş yapmaktan kaçırdığın zamanın, hayatında abarttığın her mananın muhasebesini yap dedi.
Yapıyor muyuz?
Yapalım bence.
Sağ Kurtulursa insanlar umarım artık gösterişi de bırakırlar....!!

Alıntıdır.

Yorumlar

  1. Müfred;
    Evde oturmayı bile beceremeyenler var maalesef. Biz işe gidip geliyoruz. Çocuk evde. Çocuğa sarılmak için kaç kez yıkanıyoruz. Ondan sonra sarılıyoruz. Allah imanla ölmek nasip etin inşallah. Allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  2. eveet tüketim kültüründen uzaklaşmalııı, gdo dan plastikten ve plastik hayatlardaaan.

    YanıtlaSil
  3. Harika bir paylaşım olmuş bence,ders çıkarmak lazım bundan..Çok doğru şükretmeyi unutan bir milletiz,bu bunun için bir fırsat olmalı,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
  4. En nefret ettiğim insan tipi şunu aldım şu kadara aldım aman desinlerci insan. Tüketim kültürü deyince direk bu insan tipi canlanıyor bende.

    YanıtlaSil
  5. Yazı güzelmiş ama ben inanmıyorum ki insanlar kendine gelecek, yeni güzel bir hayata başlayacağız korona sonrası. Bir süre sonra her şey eski haline dönecek...

    YanıtlaSil
  6. Gösterişlerimiz kadar, duşkünlere, yetimlere, mazlumlara bi çarelere karşı gösteremediğimiz şefkat, marhamet ve yardım elimizi uzatmama konusunda da veballeri var danyanın... Yerinde bir paylaşım... sağlıklı ve kaygısız günlerimiz olsun inşallah... selamlar...

    YanıtlaSil
  7. İnsanoğlunun akıllanacağını, ders alacağını düşünmüyorum ama umarım olur:)

    YanıtlaSil
  8. Dünya var oldukça bu gösteriş devam eder. Kurtuluş yok...

    YanıtlaSil
  9. Yazılanlara sonuna kadar katılıyorum . Ancak dışları çıkmadan evinden de aynı şekilde devam edenler var ....

    YanıtlaSil
  10. Bir zamanlar fakir ama gururlu bir millet vardi.....Hatirlama zamani

    YanıtlaSil
  11. Keşke insanlar insanlığın gerekiğini yapabilseler 😏 ama hiç sanmıyorum maalesef ..

    YanıtlaSil
  12. Aynen, arada bir silkelenmek lazım...

    YanıtlaSil
  13. Hi there! Thanks for your visits on my blog! Nice to meet you. Many people don't understand what a serious situation we re living in just now. Stay safe, drink coffee! Valerie

    YanıtlaSil
  14. İnsanoğlu değil mi ki....
    Habil ve Kabil ile başlayan cinayetler serisini hala sürdürmekte.
    Atom bombasını atan da bir “ insan” değilmiydi.
    Yahut Kızılderileri katleden yine aynı mahlükat değilmiydi?
    Nefes almanın değerini ve kıymetini elinden alınınca O2 cihazlarına mahküm olunca anlayan. İçtiği suyun içine eden, yaşadığı dünyayı Cehenneme çeviren kimdir? Açgözlülük insanoğlunun sonunu hazırlayan bir imtihan duygusu. Eğer onu terbiye edersek hala şansımız olur, sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.

Yeşil Yol