Ana içeriğe atla

Tatile Giderken Alınacaklar - Valizimde Ne Var?

Merhabalar

Ramazan ayı bitiyor ve inşallah havalar da ısınmaya başladı. Yaz ve tatil sezonu açılırken -ki gezmeyi seven bir aile olarak bizim sezon hiç kapanmıyor- sizlere tatil hazırlıkları yaparken işinize yarayacağını düşündüğüm bir konuyla geldim.
Bulduğumuz her fırsatta kendimizi bir yerlere atmayı seven bir aile olarak bayramda da Eskişehir'de değiliz. İki günlüğüne kendimizi termal tesislere ışınlamayı planladık. Fakat bayram dönüşündeki 3 günlük çalışmadan sonra da nasipse yıllık izinlerimizi geçirmek için erken rezervasyon döneminde rezervasyonunu yaptırdığımız Antalya'da olacağız. Tatile çıkmadan günler öncesinde yanıma alacaklarımı unutmamak adına aklıma gelenleri not alırım. Bu listemi sizlerle de paylaşmak istedim. 

Sırt çantamda olanlar

Kimlikler
Evlilik Cüzdanı
Otele giriş - Voucher belgesi
Güneş gözlükleri ve kutuları
El kremi 
Lastikli toka
Cüzdan
Deodorant
Cep telefonu
Powerbank
Şarj aleti
Islak havlu
Kağıt mendil
Dikiş kutusu
İlaç kutusu
Tarak
Tel toka
Oğlum, eşim ve bana yedek tişört (Araçta terleyince değiştirmek için)
Kitap (Olmazsa olmazım)
Ajandam
Kalem
Kulaklık
Fotoğraf makinesi ve şarj aleti

Valizimde olanlar

Bunları kategori olarak yazmam sanırım sizler içinde kolaylık sağlayacaktır.

Kıyafetler

Çorap
İç çamaşırı
Terlik 
Şort
Mayo
Tişört
Elbise
Kemer
Şapka
Yedek ayakkabılar
Gecelik
Uzun kollu kıyafet
Hırka
Eşofman altı
Plaj havlusu
Plaj Çantası
Plaj Elbisesi

Kişisel Bakım

Diş fırçası
Diş macunu
Diş ipi
Deniz gözlüğü
Şampuan
Saç Kremi
Duş Jeli
Tarak
Toka
Saç bandı
Saç Köpüğü
Parfüm
Tırnak makası
Törpü
Cımbız
Makas
Makyaj malzemeleri
Takılar
Tıraş Bıçağı
Güneş Kremi
Güneş sonrası krem
Güneş yüz kremi
Kişisel bakım kremleri
El kremi
Güneş yanıkları için merhem
Oğluma ateş düşürücü-ağrı kesici şurup
Burkulmalar için merhem
Böcek sokmaları için merhem
Pamuk
Islak havlu
Yara bandı
Kişisel bakım malzemeleri

Bunlara ilave olarak kendime 3 tane daha kitap, oğluma kitap, oğlumun tablet-şarj aletini ve deniz yatağını da valize mutlaka koyuyorum.

Tatil valizinizi hazırlarken dikkat etmeniz gereken bir husus da; gereksiz şeylerle valizi doldurmamak. Bu gözler ütü götürenlerini bile gördü. Gerek yok. Yapmayın. Biraz kırışmış olsa da kıyafetler (ki hiçbir zaman öyle bir problem yaşamadım) bırakın azıcık buruşuk olsun. Çok fazla kıyafet, gereksiz ve kullanılmayacak kadar çok makyaj malzemeleri, saç maşaları vb. gibi ürünler sizlerin kendinize yaptığınız eziyetten başka bir şey değildir. Emin olun tatil bitene kadar aynı tişörtü bile giymiş olsanız; kimse sizin kıyafetlerinize dikkat etmez. Umurunda bile olmaz. Hele ki çok sıcak ya da çok soğuk bölge de tatildeyseniz zaten ne yaptığınız makyajınız kalır, ne de saçınız. Doğal olun. Anı yaşayın ve gereksiz hamallıktan kaçının. Huzurlu bir tatilin keyfini sürün.

Genel olarak valizimde olanlar bunlar. Umarım sizlere yardımcı olmuştur. Benim için de çok güzel kalıcı bir not oldu. Her tatil zamanı geldiğinde tekrar liste yapmak zorunda kalmayacağım.

Tatile çıkacaklara şimdiden iyi tatiller.

Hayırlı iftarlar.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Heyt be... İşte böyle çıkılır tatile tatlı kızım. İstediğini, elini attığında bulacaksın. İyi ve uzun tatiller dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ece ablacığım. Liste önemli. Her defasında hazırlamaktansa. Bir defa hazırla. Elinin altında olsun. Sevgiler ablacığım :)

      Sil
  2. Güzel bir liste olmuş.Dikiş kurum hiç olmadı benim ama önemli bir şey aslında :) İyi tatiller canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Çok teşekkürler. Küçücük metal kutular oluyor ya. Ben sürekli çantamda ondan taşıyorum. İyi oluyor. Tavsiye ederim canım :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Tay 2: Ebabil Takımı

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.