Ana içeriğe atla

Sıla - Kafa

Herkese Merhaba,

Bugünlerde kafa nereye ben oraya modundayım. Bırakıp her şeyi gidesim var. İyi gelmez mi hiç deniz havası. Gelmez mi hiç. Gelir gelir hem de öyle bir iyi gelir ki!... O nedenle de bugün size 2010 yılında Sıla'nın tam da duruma uygun Kafa şarkısını armağan etmek istiyorum. Hadi bugün hepimiz kafa nereye, biz oraya gidelim.

Hepinize mutlu bir gün diliyorum. Keyifli dinlemeler.

Sıla Kafa

Aşkıydı, işiydi, ihtirası, düşüydü
Yere batsın faturası, malı mülkü
Bağlasalar durmam
Kaşıydı, gözüydü, intikamın gücüydü
Ayıp denen bi' şey var ya, hasbinallah
Ağlasalar durmam
İnsanım, insan
Hadi kalk gidelim hemen şu anda
Kapa telefonunu, bulamasın arayan da
Açarız radyoyu
Yol nereye biz oraya
İyi gelmez mi hiç deniz havası?
Bi' göz oda bulur sokarız başımızı
Bi' de koyarız iki kadeh
Kafa nereye biz oraya
Kafa nereye biz oraya
Aşkına da işine de, viran olmuş düşüne de
Yerli yersiz sözüme de, dövmediğim dizime de
Pişmanım, pişman
Pişmanım, pişman
Hadi kalk gidelim hemen şu anda
Kapa telefonunu, bulamasın arayan da
Açarız radyoyu
Yol nereye biz oraya
İyi gelmez mi hiç deniz havası?
Bi' göz oda bulur sokarız başımızı
Bi' de koyarız iki kadeh
Kafa nereye biz oraya
Kafa nereye biz oraya
Kafa nereye biz oraya

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Aşkın Nur Karataş - Ateşli Kitap Tanıtımı

Kural tanımazlık ve yaramazlık sadece Rock yıldızlarına has değildir.

Dün Seni Gördüm Rüyamda

 

Ömür İklim Demir - Muhtelif Evhamlar Kitabı

 

Debbie Macomber - Bir Buket Aşk (Blossom Sokağı Serisi 10)

Merhabalar Debbie Macomber okumak benim için çok hızlı koşup, biraz nefes almak gibi.

Hıdırellez Nedir?