Ana içeriğe atla

Gülayşe Koçak - Çifte Kapıların Ötesi Kitap Tanıtımı

Gülayşe Koçak’ın
ilk romanı Çifte Kapıların Ötesi yirmi yıl önce yayımlandığında özellikle psikiyatrinin mahremine dokunması (yani “terapötik ortam”ı, “aktarım”ı, “bağlanma”yı büyük bir samimiyetle anlatması) bakımından dikkatleri çekmişti. Kişinin kendi gerçeğini görüp kabullenmesinin nefes darlığına, yutkunma zorluğuna dönüşmesi...

Sağaltım sürecini coşkulu bir anlatımla, kırılgan bir neşeyle “kendini tanıma” sürecine, kederli ama gönüllü bir iç yolculuğa çevirmeyi başarmış Gülayşe Koçak.

Basım Yılı : 2017

Sayfa Sayısı : 184

Yapı Kredi Yayınları

Yorumlar

  1. bu yazardan okudum iyi yazar polisiyemsi yazıyooo :)

    YanıtlaSil
  2. off çok uzun zamandır kitap okumuyorum, ilk defa bu kadar ara verdim çok kötü hissediyorumm... Bu yazarı bilmiyordum elimdekileri bitirebilirsem bakayım...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler müdürüm yine güzel bir tanıtım olmuş özellikle okumaya hevesli ben gibi insanlara :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.