Ana içeriğe atla

Özlü Sözler 2

Merhabalar

Zaman zaman beğendiğim özlü sözleri not alırım.
Bunlardan bir kaçını sizlerle paylaşmak istedim. O zaman keyifli okumalar.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi akın. Güzel ve mutlu bir gün sizlerle olsun. Hayırlı Cumalar.

Hoşçakalın.
  • Size haksızlık eden insanlar, yaptığınız paylaşımları her zaman üstüne alınacaktır.
  • Mesafeli olmanın en iyi yanı budur; Kararlarını sorgulayamazlar, düşüncelerini yargılayamazlar ve sen izin vermedikçe, hayatına dahil olamazlar. Lasa Casa De Papel
  • Gece olur, gün eskir. Aylar geçer, yıl eskir. Yolun yarısından sonra, insan eskir. Eskimeyen birkaç şey varsa hayata dair, biri yarın, biri umut... Biri sevgidir.
  • Yalnızca kötü olanı görmek ve suçlamak yetmez. İnsan kendine şu soruyu sormalıdır: Bütün bunların düzelmesi için ben ne yaptım? Alfred Adler
  • Dünyanın gösterişli halleri, yapmacık çıkarcı insanları çekmiyor dikkatimi. Bana bir parça; yüreği güzel, samimi insan lazım. Maksim Gorki
  • Sorun cahil olman değil, kendini âlim sanman. Şadi Şirazi
  • Mevzu basit. Kim sana nasıl davranıyorsa, sen de ona öyle davranacaksın. Kopuyorsa da kopsun. Korkma!...
  • Cahil akıl hırsızıdır, fikir çalarak yaşar.
  • Kendi suyunu kendin taşıdığın zaman, her bir damlasının değerini daha iyi bileceksin.
  • Ben silmeye ilk bağım olanlardan başladım. İnan senin lafın bile olmaz!...

Yorumlar

  1. Özlü sözler derlemesi için editöre tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Eskimeyen şeyler yarın, umut ve sevgi. Ne güzel söz böyle, hepsi gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akkurtaha;
      Sevgi, umut çok önemli. Hayatın önemli değerleri.

      Sil
  3. Sindirerek okudum hepsini :)
    İyi hafta sonları :)

    YanıtlaSil
  4. Bu sözleri hayata geçirmek de gerek bence. Hepsi birbirinden güzel. :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    Gerçekten çok güzel ve değerli özlü sözlermiş. Mesafeli olmanın iyi yanlarını anlatan özlü sözü çok beğendim. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Bu güzel özlü söz paylaşımınız için teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. Muhteşem sözlere yer vermişsin bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel söz ve aforizmaları hep sevmişimdir. Şadi şirazininki en güzeliydi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?