Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 48- Dizi ve Film

Merhabalar

Can Uzunyol blog dünyasına mimlerle canlılık getirdi ve ikinci mimi dizi ve filmdi.
Kendisinin mimine buradan ulaşabilirsiniz. Hadi sorulara geçelim.

1- Yıllar geçse de izlemekten sıkılmam dediğiniz dizi ve film hangisi?
Ben bu konuda çok geniş bir Türk dizi ve film repertuvarına sahibim. İçinden seçmek çok çok zor olsa da, sanırım benim için yeri apayrı olan, beni izlediğimde çocukluğuma götüren Bizimkiler dizisi, filmlerden ise çok sağlam bir oyuncu kadrosu olan, her izlediğimde beni yine bambaşka yerlere götüren Neşeli Günler olurdu.

2- En sevdiğiniz oyuncu kim? (Kadın ve Erkek)
Bu konuda Adile Naşit ile Münir Özkul'u tek geçerim. Bonus olarak bir de Şener Şen ekleyelim. Eklemezsem haksızlık olacak gibi geldi.

3- En sevdiğiniz dizi ve film repliği hangisi?
Vecihi geliyor, Vecihi!...

4- Dünyasında yaşamak istediğiniz dizi ve film hangisi?
Zor soru. Aslında o kadar çok var ki. Şener Şen hayranı olduğum için içinden seçim yapmak zor ama Av Mevsimi olabilir. Polisiye sonuçta. 

5- En sevmediğiniz oyuncu kimdir?
Sevmediğim değil ama nedense hiçbir filmini izlemeye dayanamadığım oyuncu Yılmaz Güney. Hayatım boyunca tek bir filmini bile izlemedim. Nedense şu yaşıma geldim, halen daha izlemeyi istemedim. Belli bir nedeni de yok. Isınamadım belki de.

Bu mimi yapmayan herkesi mimliyorum. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, hayatınız film tadında geçsin.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Neşeli günler 😊 bayram günleri misafir yoğunluğu akşam vakti azaldığında televizyon açılıp da tekrar tekrar izlenilesi... Sanırım her kurban bayraminda yayınlanırdi eski Türk filmleri hem değerli hem de samimi filmler... Güzel bir mim olmuş kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdandüşler;
      Evet bayramlarda daha çok yayınlanırdı. Belki de aile bilincini aşılamaktı amaç:)

      Sil
  2. ESKİLER BİR BAŞKA; BEN DE ADİLE NAŞİT VE MÜNİR ÖZKUL'U ÇOK SEVERİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey;
      Maalesef yeniler tornadan çıkmış gibi. Mimik bile duygusuz.

      Sil
  3. Ben de sevemedim gitti onu.

    YanıtlaSil
  4. Ben Yeşilçam filmlerini çok severim. Klasikleşmiş olanları özellikle. Güzel bir mimdi, kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Yeşilçam halen daha sıkılmadan izlerim canım:)

      Sil
  5. Vecihi yaaaa! Yazarken bile insanı gülümsetiyor 😋

    YanıtlaSil
  6. Adile Naşit ve Münir Özkul'lu tüm filmleri bıkmadan seyrederim.. Ya da Şener Şen ve Kemal Sunal seyretmekten bıkmadığım oyuncular Ölenlere Allah rahmet eylesin.. Kalanlara selam olsun :)

    YanıtlaSil
  7. hehee çok tatliş hepsisiiii :)

    YanıtlaSil
  8. Yaşımız kaç olursa olsun Yeşilçam filmlerinden vazgeçemeyeceğiz sanırım. Ne zaman denk gelsem ben de sıkılmadan, keyifle izlerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı;
      Oğluma da aşıladım. O da deli gibi izliyor:)

      Sil
  9. İçinde olmak istediğin dizi-film ilginç bir maddeymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adadenizi;
      Polisiye sevdiğim için :) Sherlock da olabilirdi bak düşününce:)

      Sil
  10. Ne güzel cevaplar. Bana zor geldi sorular yahuu kolay cevaplayamam bunları ben :(((

    YanıtlaSil
  11. Benim favorim: Yine başrollerde Adile Naşit ve Münir Özkul'un oynadığı Bizim Aile filmi.

    YanıtlaSil
  12. Şener Şen'in dünya çapında bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Keşke daha çok filmde oynasa, bizi kendinden mahrum etmese.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      Kesinlikle dünya çapında bir oyuncu. Kendisi de çok naif.

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?