Ana içeriğe atla

Fatih Murat Arsal - Nefretten Sonra Kitap Tanıtımı

Natalia babasının intiharı ile bir Türk'e emanet edildi. Çünkü babası vasiyetinde, Tamer Karlıbel'i kızına vasi tayin ettiğini yazmıştı.
Fakat intiharından bir kaç dakika önce sadece kızına söylediği çok önemli bir şey daha vardı. “Natalia! Seni seviyorum kızım... Beni asla unutma! Ondan intikamımı al...”

Ve Natalia yaşadığı dehşetten sonra bu yakışıklı ve tehlikeli adamdan artık ölesiye nefret ediyordu. İntikamın tatlı sularında yüzmek için Yunanistan'dan Türkiye'ye gelmesi ve bu isteksiz adamın koruması altına girmesi yeterliydi.

Genç bir kız için intikam amaç olunca, araç olarak güzel yüzünü ve çekici fiziğini kullanmaktan çekinmedi.

Babasının sahip olduğu her şeyi acımasızca alan bu adam, belki Natalia'nin bedenini de alabilirdi ama... Kalbini asla!

YA DA ÖYLE SANDI...

Basım Yılı : 2011

Sayfa Sayısı : 580

Ephesus Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kadir İnanır Kimdir?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları