Ana içeriğe atla

Eskişehir 3.Kitap Fuarı 08 - 13 Aralık 2020

Merhabalar

2020 Kitap Fuarı haberlerinde sıra memleketim Eskişehir var.
Eskişehir 3.Kitap Fuarı Tüyap tarafından desteleniyor ve 08 Aralık 2020 Salı günü başlayacak ve 13 Aralık 2020 Pazar gününe kadar ziyaret edilebilecek.

Eskişehir Ticaret Odası Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'ne kurulacak olan fuar adres; 71 Evler 26080 Odunpazarı/Eskişehir

Yazar ve şair imza günleri, etkinlik takvimi ile her türlü detaya Tüyap Eskişehir Kitap Fuarı web sayfasından ulaşabilirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel ve bol kitaplı bir fuar olması dileğiyle.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Eskişehir il olarak her zaman ilgimi çeken vilayetlerden biridir. Bu ilgim Eskişehir'e yerleşecek ve devamlı orada ikamet edecek boyutlardadır. Ancak, hem çocukların, Ankara'da ikamet ediyor olmaları, hem de maddi yetersizlikler nedeniyle Eskişehir'e yerleşme fikrimi bir müddet askıya almak zorunda kaldım. İnşAllah engelleri aşıp, bir gün Eskişehir'e yerleşme fırsat ve imkanını yakalarım.

    Memleketiniz Eskişehir'de düzenlenen kitap fuarını aslında günü birlik ziyaret edebilirdim, ancak Ankara'da değil de benim de şu anda memleketimde ikamet ediyor olmam, bu arzuma engel oldu.

    Bizleri bu güzel kitap fuarlarından haberdar ettiğiniz için, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey;
      Eskişehir kışın yaşaması çok zor bir şehir. Kış ayazına alışık olmayanlar için gerçekten çile. Açıkçası ben doğam, büyüme buralıyım ama benim de derdim deniz kenarı bir yere yerleşmek.

      Sil
  2. bogunuzu takıp edyorum
    istanbul beledıyesı ve ukrayna odessa şehrı beledıyesı kardeş beledıye ılan edıldı , şehrımızde ıstanbul park ve türk geceleri yapılıyor bekleriz.
    Ukrayna odessa ya gelcek misafirlerimizi burdaki öğrenci tercümanlar olarak bekleriz https://rehberodessa.com/
    yeraltı mağraları ve borş çorbasını deneyımleyın kesın
    tesekkureler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?