Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler 54

Merhabalar 

Bitenler yazılarımla bugün devam edelim.
Bundan başka daha çok bitenler yazıları var ama yayın çok olunca ancak sıra geliyor. Hadi bakalım bu sefer neler bitirmişim?


Uni Wipes Islak Havlu. Severek kullandığım ürün. Kapaklı olduğundan tercih ediyorum. Yapısı da güzel. Alınabilir ürünlerden.


Duru Zeytinyağı ve Papatya Özlü Duş Jeli. Bu ürünü market alışverişi sırasında kasa kampanyasından almıştım. Çok büyük beklentiyle almadığım ürüne resmen aşık oldum. Hele o kokusu yok mu? resmen insanın içine işliyor. O kadar güzel ki banyodan çıkmıyor. Teninizde de uzun zaman kalıyor. Elimdekiler bitince yeniden alacağım. Kaşıntı, tahriş yapmadı. Kesinlikle tavsiye ederim.


Mendiva Gözlük Temizleme Mendili. A101 mağazalarından stokladığım ürünlerden. Ancak bir arkadaşım zam geldiğini söyledi. Son fiyatı nedir? bilmem ama şayet abes bir fiyat artışı varsa başka bir markanın gözlük temizleme mendilini alabilirim. Performansından oldukça memnunum. Sonuçta gözlük temizleme mendiline şok da yüksek ücret ödeyemem. 


Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem. Bu üründen memnunum ancak bu ürünün kuru ve sert saçlar için olanı daha güzel. Sonuçta işlem görmüş saçlarım var. Yeniden alacağım ürünlerden. 


Yver Rocher Zeytin Turunç Duş Jeli. Bu ürün konsantre bir ürün. Dolayısıyla bir kaç damlası bile oldukça köpürüyor ve işinize yarıyor.  Kokusunu seviyorum. Ürün zaten sürekli kullandıklarımdan ve alerjen bir durum söz konusu değil. Bu ürünün şişesini çok sevdim. Ağız kısmı sıkıp geri bıraktığınızda akmayı önlüyor. Yani çok ürün alma gibi bir durum da söz konusu değil. Şişeyi atmadım. Seyahatlerde kullanmak üzere çok işime yarayacak. Hatta bir kaç tane daha alıp başka şeyler koymak için de kullanabilirim. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel, sağlıklı ve mutlu bir gün olsun.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Ürünlerde alerjan olmaması çok iyi ...şişeleri bende geri dönüşümde kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel Özer;
      Kullanabileceklerimi atmıyorum. Diğerleri bende de geri dönüşüme gidiyor :)

      Sil
  2. Ürünler hakkında güzel bir içerik olmuş daha fazla detay istiyoruz erkekler için'de ürünler lütfen başarılar :) @Beyda hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jdsezer;
      Çok teşekkürler. Zaman zaman eşimin kullanıp bitirdiği ürünleri de paylaşıyorum ama erkek ürünleri bayanlara göre az olduğundan genelde bayan ürünleri paylaşılıyor :)

      Sil
  3. Yves Rocher duş jeli kokusunu bende sevdim 😊 koku ve kullanım açısından oldukça iyiydi kalemize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  4. Loreal markasının kremini merak ediyorum. Paylaşım için teşekkürler 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın Dünyası;
      Kuru ve Sert saçlar için olanı daha etkili. Onu tavsiye ederim :)

      Sil
  5. ben gözlük mendilleri yerine mikrofiber bezleri kesip kullanıyorum :) gayet memnunum yıkanıyorlar da ohh mis mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzmanamator;
      O da mantıklı fikirmiş. Uygulanabilir. Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Elseve kremini bende kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  7. Beyda hanım bize göre ıslak mendil var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yusuf Sezgin;
      Nasıl yani, erkekler için ıslak mendil mi çıkarmışlar. Yok artık.

      Sil
  8. Böyle yazıları çok seviyorum. Başarılar.

    YanıtlaSil
  9. Mendiva gözlük temizleme mendilinden ben de memnunum ama aman aman fahiş bir artış olacağını düşünmüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim;
      Ben henüz bakmadım eski fiyat 2,95 gibi bir şeydi sanırım.

      Sil
  10. çok bitiricisin. ürün bitirici. kitap bitirici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep;
      Kitaplar bitince iyi oluyor ama ürünler için aynı şeyi söyleyemem. Kitap rafta duruyor, ürün boşları insanın sinirini bozuyor.Cepten paralar çıkıyor :)

      Sil
  11. o zaman yılbaşı hediyelerin bol bol yeni ürünler olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda Ünlü;
      Çok teşekkürler. Ama yeni kitaplar tercihimdir :)

      Sil
  12. Elseve markası daima favori ürünlerim arasında kokusu dokusu her şeyisi güzel :) Gelsin yeniler kuzucum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madame kokoş;
      Evet mucizevi yağ serisini bende seviyorum. :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?