Ana içeriğe atla

Rober Hatemo - Senden Çok Var

 

Herkese Merhaba,

Bundan 18 yıl önce 2006 yılında Rober Hatemo çıkardığı albümünde çok güzel, hareketli, kıpır kıpır bir şarkıya yer vermişti. O dönemde her yerde çalınan bu şarkıyı bugün günün şarkısı olarak sizlere armağan etmek istedim. 

Rober Hatemo Senden Çok Var sizlerle. Güzel, keyifli ve mutlu bir gün sizlerle olsun. Keyifli dinlemeler.

Hoşçakalın.

Rober Hatemo Senden Çok Var

Hayde

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah

Seninle akraba gibi olduk uzaktan

Elimi uzatsam tutar alırdım çoktan

Seni sana, beni de bana vermiş veren

Şaşırttım mı, bunalttım mı?

Çok affedersin, üzgünüm

Bir, çok sıkıldım

İki, yerim çok dar

Oh, senden çok var

Beni mi buldun şimdi?

Çok işim var

Bir, çok sıkıldım

İki, yerim çok dar

Oh, senden çok var

Beni mi buldun şimdi?

Hayde

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah

Seni bir arkadaş, bir dostum gibi sevdim

Sen oturmuş bana aşktan dem vuruyorsun

Bende sevdiğin çok şey var, adı aşk değil

Çağırdım mı, ayarttım mı?

Kendin geldin ya, şimdi dinle

Bir, çok sıkıldım

İki, yerim çok dar

Oh, senden çok var

Beni mi buldun şimdi?

Çok işim var

Bir, çok sıkıldım

İki, yerim çok dar

Oh, senden çok var

Beni mi buldun şimdi?

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah

Ah-ah-ah-ah-ah

Senden çok var

Beni mi buldun şimdi?

Çok işim var

Bir, çok sıkıldım

İki, yerim çok dar

Oh, senden çok var

Beni mi buldun şimdi?

Beni mi buldun şimdi?

Hadi, çok işim var

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Blog Keşif Etkinliği

Merhabalar Malum artık annemle birlikte blog yazmaya başladık. Böylesi belki de daha iyi olacak. Omuz omuza, anne-oğul birlikte daha güzel şeyler yapabilmek adına tek blog, tek yürek olarak yolumuza devam etmeye karar verdik. Annem benim her daim hep ve tam destekçim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Simitli Tost Ve Yumurta Tarifi

Merhabalar Evimizin karşısında bir simit fırını var.

Islak Saçlar Ve Zararları

Merhabalar Çoğumuz ıslak saçların zararlarını bilmiyoruz.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Erdoğan Karabıyık - Urla Esintileri

Ayşegül Çiçekoğlu - Sevgimin Esareti

Merhabalar Ayşegül ablanın kalemini ne kadar sevdiğimi bilmeyeniniz yok ama ben yeniden söyleyeyim.

Cemil Kavukçu - Yalnız Uyuyanlar İçin Kitap Alıntısı

Duygu’nun dudağında hafif bir büklüm oluşuyor.

Yılmaz Özdemir - Kısa Sürdü Babamın Devrimciliği

 

Sürprizimi Açıklama Zamanı

Merhabalar Dün duyurusunu yaptığım sürprizin geldi çattı açıklanma zamanı. Benim için çok heyecan verici bir proje olduğunu kabul ediyorum. İçim içime sığmıyor desem yalan olmaz hani. O kadar heyecan yaptım. Allah'ım utandırmasın inşallah.