Ana içeriğe atla

Ayşegül Çiçekoğlu - Sevgimin Esareti

Merhabalar

Ayşegül ablanın kalemini ne kadar sevdiğimi bilmeyeniniz yok ama ben yeniden söyleyeyim.
Çok seviyorum. Naif kalemi, gereksiz uzatımlar olmadan kullanılan akıcı dili sayesinde kitabın nasıl bittiğini anlamıyorsunuz. Sevgimin Esareti kitabı da yine wattpadde okuduğum ve sonrasında kitap kokusuyla buluşunca yeniden okuduğum bir kitap oldu. 

Hazan hayatındaki kayıplardan sonra babasının vasiyetiyle İngiltere'ye bir yakınlarının yanına gönderilir. Kızıl saçlı, yeşil gözlü ve hayat dolu bir kız olan Hazan geldiği yerde ilk günden herkesin sevgisini kazanmaya başlar. Bir kişi hariç. Demir.

Demir hayatı acılarla ve kayıplarla geçmiş biridir. Geçmişteki acıları nedeniyle ülkesini terk etmiş, kimseye güvenmeden kendisine İngiltere'de yeni bir hayat kurmuştur. Hazan'ın renkli kişiliğinin aksine hayatında yeni insanlar istemeyen, hele neşeden eser olmayan, etrafında mutlu insanlara tahammül edemeyen biridir. Kendi karanlığında boğulmak isterken Hazan'ın renkli kişiliğiyle Demir'in sinirleri yerinden oynamıştır.

Demir her ne kadar Hazan'ı yanında istemiyorsa Hazan'da Demir'den hoşlanmamış, yanında kalmamak için mücadele etmiştir. Ancak bazı durumlardan dolayı Demir'in himayesinde üç yıl yaşaması gerekmektedir. Her ne kadar sabretmesi zor olsa da Hazan bu üç yıllık süreye katlanmaya karar verir. Bu sürede Hazan'da eğitimine devam edecek ve istemediği bu yerden bir an evvel ayrılacaktır.

Hazan ilk zamanlar Demir'den ne kadar hoşlanmasa da sonraları Demir'e çekilmeye başlar. Demir'de Hazan'a karşı boş değildir ancak Demir hayatına geçmişinden dolayı kimseyi alamaz. Yalnız olmak zorundadır. Demir'in hayatında fazladan insanlar Demir için tehdit oluşturmaktadır. Nitekim sırlar açığa çıktıkça da işler iyice karışmaya başlar.

Sevgimin Esareti yine son ana kadar elimden düşmeyen bir kitap oldu. Açık ara söylüyorum ki kitaptaki ilk favorim kesinlikle köpek Max. O nasıl akıllı bir köpektir. Ayrıca çok tatlı. Max gibi bir köpeğim olsun isterdim.

Banu hala çok tatlı bir kadın. Haluk ve Yılmaz gerçek dost. İkisini de sevdim. Kitap boyunca sevmediğim karakter Hazan'ın babası Ömer'di ve kendisini kitabın sonuna kadar paramparça etmek istedim. Bencil herifin tekiydi.

Hazan ve Demir'in hikayesini okumanızı tavsiye ederim. Son anına kadar dolu dolu bir kitaptı. Kesinlikle pişman olmazsınız.

Ayşegül ablanın son kitabı Sensiz Geçen Yıllarım Ada ve Yankı'yı da okuduktan sonra tüm kitaplarını tamamlamış olacağım. 

Ayşegül abla yeni kitapların için çok bekletme. Zira kitap olmasını beklediğim çok fazla hikayen var ve ben de bunların hemen hepsini biliyorum. Kitap koksuyla buluşması için sabırsızlanıyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kitapla dolu mutlu bir pazar gününüz olsun.

Hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

“Bu bir veda değil Demir, sadece hoşça kal.”


Hayat onu en sevdiklerinin yokluğuyla sınadığında, Demir acısının ve öfkesinin ardına gizlenmeyi seçti. Bu kaçış, onu İngiltere kırsalında münzevi bir yaşama esir etti; ta ki rengârenk şemsiyeli ve kırmızı yağmurluklu genç bir kız hayatına girene kadar.


Hazan, kırmızı saçları ve yosun rengi gözleriyle Demir’in kalıplarının dışında, yüzüne hiçbir hüznün gölgesini düşürmeyen, neşeli ve hayat dolu, genç bir kızdı. Babasının ölümünün ardından mecburen sürüklendiği evin tüm kasvetine rağmen yüreğindeki sevince ve umuda gölge düşürmemeyi seçti. Üstelik yaşından beklenmeyecek bir sabır ve umutla kalbine misafir olan sevdaya sahip çıktı.
Sevgimin Esareti, ilmek ilmek dokunan bir aşk hikâyesine davet ediyor sizi. Sayfaları çevirdikçe Hazan ile birlikte büyüyüp, Demir ile engellerin üstesinden geleceksiniz!


Basım Yılı : 2018

Sayfa Sayısı : 464

Müptela Yayınları

Yorumlar

  1. Aşk hikayeleri konularını güzel anlatan bir yazar..Her zaman listede yerini alır..Tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. SEVGİNİN ESARETİ ADLI KİTABIN TANITIMI İÇİN TEŞEKKÜRLER BEYDA HANIM KİTAP HAKKINDA BİR ÖN FİKİR OLUŞTU.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsminizi tıkladığımda profil hatası veriyor. Kontrol ederseniz iyi olur.

      Sil
  3. Bir kelebek kaldırabilir mi ağır yükü... Güzel tasarlanmış bir kapakmış

    Hikaye de bayağı merak uyandırıcı

    'Demir' 'Hazan' geldiğinde gerçekten bir sonbahar mı yaşanacak?
    Yoksa demiri eritecek mi güneş gibi gelen bahar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selimhan Kalkan;
      Çok güzel anlatmışsınız. Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. İlk defa duyduğum bir yazar. Dikkate alacağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Kısaca Tanımlarsak Aşk Şairi. Paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dev Yemek Evi;
      Sadece aşk değilde aileyi de çok güzel anlatıyor :)

      Sil
  6. sayende okuycam bu yazarı işallah :)

    YanıtlaSil
  7. BEYDA HANIM BU KİTABI DA LİSTEME ALDIM TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  8. ^_^ bu bir otomatik yorum olduğu için üzgünüm zamanım çok azdı tüm blogger arkadaşlarıma destek olmak için geldim KONULOJİ sizi seviyor tüm blog sahibi arkadaşlara başarılar diliyorum <3

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel hazırlanmış bir yazı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir anlatım olmuş merak ettim açıkcası

    YanıtlaSil
  11. Aysegül Cicekoglu oldukca seviliyor sanirim. Henüz okuma sansim olmadi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya;
      Tüm kitaplarını okudum. Yeniden okurum. Naif kalemi var. Tavsiye ederim canım :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Tarihte Bugün 14 Mart