Ana içeriğe atla

Oya Bora - Ara Beni

 

Herkese Merhaba,

Oya-Bora ikilisi piyasaya çıktığında sempatik tavırları, kendilerine has sesleri ile deyim yerindeyse piyasaya bomba gibi giriş yapan bir ikili olmuşlardı. Yıllar geçtikçe müzik grupları dağılsa da, onlar hiç ayrılmadı. Evli olmalarının da belki de buna etkisi olmuşsa da, yıllar yılı haklarında da sansasyonel bir haberde duymadık. 1992 yılında Ara Beni şarkısını çıkardıklarında herkesin diline dolanmıştı. Özellikle "Ara Beni, Öptüm Seni" repliği bir dönem nirvaya ulaşmıştı. O zaman bizde şöyle 1992 yılına doğru uzanalım ve Ara Beni diyelim. Karşınızda Oya-Bora.

Güzel bir gün sizlerle olsun. Keyifli dinlemeler.

Oya Bora Ara Beni

Biz senle ne geceler yaşadık

Fırtınalar koptu gövdemizde

Derken bıçak gibi kesip gittin

Ben sormadım sen söylemedin

Senden sonra da oldu aşklarım

Ama inan yok hiç eski tadım

Neden bıçak gibi kesip gittin?

Ben sormadım sen söylemedin

Ara beni her canın istediğinde

Çılgın seyler aklına geldiğinde

Bulursun aynı aşkı bende

Ara beni fazla bekletme

Ara beni, öptüm seni seni

Çok özledim, deli gibi

Ara beni, öptüm seni seni

Çok özledim, deli gibi

Biz senle ne geceler yaşadık

Fırtınalar koptu gövdemizde

Derken bıçak gibi kesip gittin

Ben sormadım sen söylemedin

Senden sonra da oldu aşklarım

Ama inan yok hiç eski tadım

Neden bıçak gibi kesip gittin?

Ben sormadım sen söylemedin

Ara beni her canın istediğinde

Çılgın seyler aklına geldiğinde

Bulursun aynı aşkı bende

Ara beni fazla bekletme

Ara beni, öptüm seni seni

Çok özledim, deli gibi

Ara beni, öptüm seni seni

Çok özledim, deli gibi

Ara beni, öptüm seni seni

Çok özledim, deli gibi

Ara beni, öptüm seni seni

Çok özledim, deli gibi

Ara beni, öptüm seni seni

Çok özledim, deli gibi

Ara beni

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Birikim Yapmanın Önemi

 

Nilgül - Arabesk Günler

 

Nermin Yıldırım - Ev Kitap Alıntısı

 

Ayten Gökçer Vefat Etti

 

Zülfü Livaneli, Erdal Öz - Sazın Teli Koptu

 

Yurt