Ana içeriğe atla

Osamu Dazai - Öğrenci Kız

 

Osamu Dazai Öğrenci Kız

Bir okurunun kendisine gönderdiği günlüklerden esinlenerek yazdığı Öğrenci Kız’da Osamu Dazai bir Tokyo banliyösünde yaşayan isimsiz bir genç kızın bir gününü anlatıyor. Aklına takılan şarkıları, yolda düşündüğü ve gördüklerini, günlük yaşama dair ayrıntıları ve içten içe duyduğu hüznü büyük bir başarıyla ve empatiyle resmetmeyi başarıyor. Yaşama hep çarpıcı bir dürüstlükle bakmış Dazai’nin bir gün kadar kısa romanı, gençlerin sesini ve düşüncelerini çekinmeden aktaran ilk modern yapıtlardan biri.

Basım Yılı : 2020

Sayfa Sayısı : 50

Can Yayınları

Çevirmen : Barış BAYIKSEL

Yorumlar

  1. Bu yazarın kitaplarını daha önce hiç okumadım. Sizce okunmaya değer bir yazar mı Beyda Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurgül K.
      Japon edebiyatı seviyorsanız seveceğinizi düşünüyorum. Can Yayınları basit eserler basmaz. Ancak size şöyle bir şey söyleyebilirim. 1000 kitap sitesi var. Okuyanlar yorum yapıyor. Oradan kitap ve yazar bakarak fikir edinebilirsiniz. Benim listemde olan yazarlardan. Ancak bazen bana iyi gelen size iyi gelmeyebilir. Bu nedenle de yanıltmak istemem. Bu siteye üye olursanız kendiniz içinde bir arşiv niteliğinde olacaktır. Okuduğunuz kitapları kaydedip, kaç kitap okuduğunuz ile ilgili fikir edinebilirsiniz. Ayrıca yıllık okuma hedefi koyup, oradan kitap okuma hedefinize ulaşıp, ulaşmadığınızı da takip edebilirsiniz. Benim üyeliğim var ve ben muallakta kaldığım kitapların yorumlarına buradan bakıp, okumak ya da okumamak için kararımı verebiliyorum. Umarım yardımcı olmuşumdur. Sevgilerimle:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Birikim Yapmanın Önemi

 

Nilgül - Arabesk Günler

 

Nermin Yıldırım - Ev Kitap Alıntısı

 

Ayten Gökçer Vefat Etti

 

Zülfü Livaneli, Erdal Öz - Sazın Teli Koptu

 

Yurt