Ana içeriğe atla

Kıraç - Gönül Salıncağı

 

Herkese Merhaba,

Kıraç tarafından seslendirilmiş olan bu şarkıyı ilk kez Gönülçelen dizisinde Hasret seslendirirken dinlemiştim. Daha öncesinde Erkin Koray'da seslendirmiş ancak ben kendisinden dinlemedim. Dizide Hasret'in seslendirdiği şarkı gerçekte Eylem Aktaş tarafından seslendirilmiştir. Kıraç tarafından seslendirilmiş hali daha hareketli ve enstürümanlı olduğundan sizlere Kıraç versiyonu paylaşmak istedim. Dileyenler tabii ki diğer versiyonunu da dinleyebilirler. Kıraç bu şarkıyı 2008 yılında seslendirmiştir. O zaman biz de biraz geçmişi yad edelim ve Kıraç'a kulak verelim. Gönül Salıncağı sizlerle.

Güzel bir pazar günü sizlerle olsun. Keyifli dinlemeler.

Kıraç Gönül Salıncağı

Yanağım yanağında

Dudağım dudağında

Yanağım yanağında

Dudağım dudağında

Salla beni, sevgilim

Gönül salıncağında

Salla beni, sevgilim

Gönül salıncağında

Başım dönsün, her şey dönsün

Salla beni, dünyam dönsün

Gönül salıncağında

Başım dönsün, her şey dönsün

Salla beni, dünyam dönsün

Gönül salıncağında

Aşkında varsa payım

Söyle, neler yapayım?

Aşkında varsa payım

Söyle, neler yapayım?

Sallasana, doyayım

Gönül salıncağında

Sallasana, doyayım

Gönül salıncağında

Başım dönsün, her şey dönsün

Salla beni, dünyam dönsün

Gönül salıncağında

Başım dönsün, her şey dönsün

Salla beni, dünyam dönsün

Gönül salıncağında

Gözlerimi kapayım

Derdimi unutayım

Gözlerimi kapayım

Derdimi unutayım

Salla beni, uçayım

Gönül salıncağında

Salla beni, uçayım

Gönül salıncağında

Başım dönsün, her şey dönsün

Salla beni, dünyam dönsün

Gönül salıncağında

Başım dönsün, her şey dönsün

Salla beni, dünyam dönsün

Gönül salıncağında

Ah-ah-ah-ah

Gönül salıncağında

Ah-ah-ah-ah

Gönül salıncağında

Ah-ah-ah-ah

Gönül salıncağında

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Nilgül - Arabesk Günler

 

Nermin Yıldırım - Ev Kitap Alıntısı

 

Ayten Gökçer Vefat Etti

 

Zülfü Livaneli, Erdal Öz - Sazın Teli Koptu

 

Yurt

 

Tarot