Ana içeriğe atla

Hande Yener - Evlilik Sandalı

 

Herkese Merhaba,

Hande Yener Evlilik Sandalı şarkısı 2002 yılında piyasa çıkmıştı. O dönemde ben evirip çevirip bu şarkıyı dinliyordum. Benim için bu şarkının o dönemde apayrı bir yeri vardı. Geçtiğimiz günlerde tesadüfen karşıma çıkmıştı. Bende sizlere günün şarkısı olarak seçmek istedim. O zaman bende bugün sizlerle geçmişi yad edeyim. Hadi o zaman Hande Yener'e hep beraber kulak verelim. Evlilik Sandalı sizlerle.

Güzel bir hafta sizlerle olsun. Keyifli dinlemeler.

Hande Yener Evlilik Sandalı

Bugün olmazsa yarın olur diye

Erteledim düşlerimi bir yalancı gülüşe

Razı oldum işte, dahası var mı?

Terk etmedim sevdiğimi bir yalancı gülüşe

Bir yabancı gülüşe

Yıldızları indir bu gece gözlerine

Utandırır beni gölgeler

Aşk oyunu neyime?

Yıldızları indir bu gece gözlerine

Utandırır beni gölgeler

Aşk oyunu neyime?

Ben inanırım sen inanmasan da

Aşkın saflığına

Hayat uzun kötü şeyleri sakın

Getirme aklına

Ben inanırım sen inanmasan da

Aşkın saflığına

Yaramazlık yok binmeden

Evlilik sandalına

Yıldızları indir bu gece gözlerine

Utandırır beni gölgeler

Aşk oyunu neyime?

Yıldızları indir bu gece gözlerine

Utandırır beni gölgeler

Aşk oyunu neyime?

Ben inanırım sen inanmasan da

Aşkın saflığına

Hayat uzun kötü şeyleri sakın

Getirme aklına

Ben inanırım sen inanmasan da

Aşkın saflığına

Yaramazlık yok binmeden

Evlilik sandalına

Ben inanırım sen inanmasan da

Aşkın saflığına

Hayat uzun kötü şeyleri sakın

Getirme aklına

Ben inanırım sen inanmasan da

Aşkın saflığına

Yaramazlık yok binmeden

Evlilik sandalına

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Birikim Yapmanın Önemi

 

Nilgül - Arabesk Günler

 

Nermin Yıldırım - Ev Kitap Alıntısı

 

Ayten Gökçer Vefat Etti

 

Zülfü Livaneli, Erdal Öz - Sazın Teli Koptu

 

Yurt