Ana içeriğe atla

Grup Vitamin - İsmail

 

Herkese Merhaba

Grup Vitamin'i hatırlayan bilirler çok eğlenceli şarkıları vardı. İnsanı böyle sürekli dans etmeye iten, absürd şarkılar. Pek bir anlam aramadan dinlemek gerekenlerden. Grup Vitamin'i dinlerken de aynen böyle hissedeceksiniz. Bugün size hareketli bir şarkı ile güne hazırlamak istedim. Grup Vitamin'den size ve tüm İsmail'lere gelsin. 

Güzel bir gün sizlerle olsun. Keyifli dinlemeler.

Grup Vitamin İsmail

İsmail bir tuhaf adamdır

Üç kuruş için hesap sorandır

Uyanık geçinir amma yalandır

Tüm mal varlığı cebinde olandır

Liseyi altı senede bitirmiş

Cin gibi çocuk bizim İsmail

Neden bu kadar acele ettin

Aklını seveyim lan İsmail

Lan İsmail, Lun İsmail, Yuh

İsmail, Çüş İsmail, hop İsmail İsmail!

Tek tek basarak İsmail! (İsmail!

Bade süzerek İsmail (İsmail)

İnci dizerek İsmail (İsmail)

Gel yavrum gel aman kel başa şimşir tarak

Bu ayakları artık bırak

Ne işin var diskolarda

Yanımda bir kız sarımtırak

Ayranın yok içmeye atla gidersin çeşmeye

Bu ne periz, What is this

Aman İsmail Can't touch this

Hafif psikopattır kendileri buna

Enayilik de dahil

Kızma amcası daha çok cahil İsmail!

Yat’caz kalk'caz hop üstteyim İsmail

Alt dudağını yiyeyim senin

Hatrın kalmasın İsmail

Çekilmez bir adam oldun yine

İsmail, tatsız, tuzsuz, lanet!

Kırdığın potlar beni aştı

Bak yalnızsın herkes kaçtı

İsmail'de buna şaştı

Aklını seveyim kaç İsmail!

Lan İsmail atlı mısın yavrum Bağdatlı mısın?

Herkes zeka yaşını sorar

Lan sen bu kadar tatlı mısın?

Ulan İsmail, yalan İsmail, yılan İsmail

(İsmail)

Telefonun başında çaresiz bekliyorum (İsmail)

Eğer açmazsan oraya geliyorum (İsmail)

Adresim değişti İsmail (İsmail)

Aah ben eski ben değilim İsmail (İsmail)

Kumburgaza da gittik beraber (İsmail)

E Bağcılarda da bulunduk İsmail (İsmail)

Sorun ilçelerde değildi (İsmail)

Çünkü sen bir angutsun İsmail (İsmail)

Var mısın, yok musun İsmail? (İsmail)

Aç mısın, tok musun İsmail? (İsmail)

Açım diyoor! (İsmail)

Ama yemekteyiz, ve hatta içmekteyiz gülüm

(İsmail)

İsmail resim değil çerçeve arıyorum (İsmail)

Nereye koydun bulamıyorum (İsmail)

İçim yanar içim kanar da İsmaaaaaiiiiil!

"İsmail hatılar mısın?" Felsefe yapma

Rahatla Çılgın çocuk İso! (İsmail)

Winter is Coming İsmail (İsmail)

Kalın bir şeyler al üşütürsün canım (İsmail)

Bak bak bak havalara nasıl da giriyor!

(İsmail)

No no no almıyım başkası alsın (İsmail)

Tipim değilsin, üstü kalsın İsmail (İsmail)

İsmail, sen vahşi bir hayvansın! (İsmail)

İsmail, bu fasulye yedi buçuk lira! (İsmail)

Pırasa üç buçuk gel! (İsmail)

Patlıcan sana dört olur İsmail (İsmail)

Hıyar da sensin İsmail (İsmail)

Allah da belanı versin İsmail

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Birikim Yapmanın Önemi

 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Nilgül - Arabesk Günler

 

Nermin Yıldırım - Ev Kitap Alıntısı

 

Attilâ İlhan - Sen Beyaz Bir Kadınsın

 

Suavi Kemal Yazgıç - Dünyanın Çekmeceleri

 

Erkan Yolaç Vefat Etti