Ana içeriğe atla

Deniz Arcak - Nerde

 

Herkese Merhaba,

Deniz Arcak benim ilk dinlemeye başladığım dönemden itibaren çok uçuk kaçık gelen sarkıcılardan. Belki de ses rengindeki zıpır tondan, müziklerindeki hareketten dolayı da olabilir. Bana göre sınıfın yaramaz çocuğu gibi. Çok sevdiğim 1993 yılında çıkardığı albümle aynı ismi taşıyan Nerde şarkısı da bana göre bu durumu tasdikler gibi sanki. Siz ne dersiniz?

Cumartesi gününe yakışan, (her ne kadar kasvetli bir hava olsa da) havamızın yerine gelmesini sağlayan bir şarkı olsun o zaman. Deniz Arcak Nerde sizlerle.

Güzel bir hafta sonu olsun. Keyifli dinlemeler.

Deniz Arcak Nerde

Sudan bahanelerle beni atlatırsan

Sağımdan solumdan hep çalımları atarsan

Olur olmaz işlerle beni çıldırtıyorsan

Pembe yalanları git başkasına anlat

Gözümle görmeseydim inanmazdım bunlara

Sorgusuz, sualsiz benden kaçmana

Nerde yeminlerin

Nerde sevmelerin

Nerde o sözlerin

Nerde göz süzmelerin

Nerde, nerde kaldı nerde

Nerdeyse alemin dilinde

Nerde, nerde kaldı nerde

Yoksa göze mi geldik biz de nerde

Kırılır bak kalbim sen beni atlatırsan

Sağımdan solumdan hep çalımları atarsan

Olur olmaz işlerle beni çıldırtıyorsan

Pembe yalanları git başkasına anlat

Gözümle görmeseydim inanmazdım bunlara

Sorgusuz, sualsiz benden kaçmana

Nerde yeminlerin

Nerde sevmelerin

Nerde o sözlerin

Nerde göz süzmelerin

Nerde, nerde kaldı nerde

Nerdeyse alemin dilinde

Nerde, nerde kaldı nerde

Yoksa göze mi geldik biz de

Nerde, nerde kaldı nerde

Nerdeyse alemin dilinde

Nerde, nerde kaldı nerde

Yoksa göze mi geldik biz de

Nerde, nerde kaldı nerde

Nerdeyse alemin dilinde

Nerde, nerde kaldı nerde

Yoksa göze mi geldik biz de

Nerde, nerde kaldı nerde

Nerdeyse alemin dilinde

Nerde, nerde kaldı nerde

Yoksa göze mi geldik biz de

Nerde, nerde kaldı nerde

Nerdeyse alemin dilinde

Nerde, nerde kaldı nerde

Yoksa göze mi geldik biz de nerde

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Nilgül - Arabesk Günler

 

Ayten Gökçer Vefat Etti

 

Zülfü Livaneli, Erdal Öz - Sazın Teli Koptu

 

Yurt

 

Nermin Yıldırım - Ev Kitap Alıntısı

 

Tarot