Ana içeriğe atla

Zekai Tunca - Rüyalarım Olmasa (İmkânsız)

 

Herkese Merhaba,

Zekai Tunca benim çocukluğumun sevdiğim seslerindendir. Türk Sanat Musikisi benim çocukluğumdan beri içimdeki ukdedir. Çocukken de kendimi sanat musikisi söylerken hayal ederdim ki, en çok seslendirdiğim şarkılardan biri de Zekai Tunca'nın Rüyalarım Olmasa (İmkânsız) şarkısıydı. Bugün oldu hâlen daha bu şarkı benim için bambaşka bir yerdedir. Zaten Zekai Tunca için bir şey söylemek haddime değil. Zekai Tunca der ve susarım. Yıl 1990. Sevgili Zekai Tunca Rüyalarım Olmasa (İmkânsız) şarkısı sizlerle.

Güzel bir hafta sonu sizlerle olsun. Keyifli dinlemeler.

Zekai Tunca Rüyalarım Olmasa (İmkânsız)

Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun

Seni görmem imkânsız imkânsız imkânsız

Rüyalarım olmasa

Pencereden bakmıyor yollara çıkmıyorsun

Seni görmem imkânsız imkânsız imkânsız

Rüyalarım olmasa


Yalvarırım mektup yaz beş dakika ayır da

Su serp yanan bağrıma sağlığını duyur da

Yaban gülü gibisin dağda kırda bayırda

Seni dermem imkânsız imkânsız imkânsız

Rüyalarım olmasa


Seviyor özlüyorum seni can pahasına

Bir fırsat ver ne olursun beni bir daha sına

Bu aşkı söyleyemem senden bir başkasına

Seni görmem imkânsız imkânsız imkânsız

Rüyalarım olmasa

Yorumlar

  1. Şarkı sözlerinin tümünü bilmiyordum. Ne güzel ve anlamlı bir şarkıymış gerçekten. Eski şarkılar çok farklı duygularla yüklüdür. Zekâi Tunca'nın ne güzel bir sesi vardır.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı;
      Bu şarkı benim için çok bambaşka bir yerde. Defalarca dinlesem bıkmam. Cengiz Kurtoğlu yorumu da var. Dinlemenizi tavsiye ederim ama Zekai Tunca başka tabii:) Eski şarkılar ne varsa eskilerde var.

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Hıdırellez Nedir?

 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Paul Auster - Yükseklik Korkusu Kitap Alıntısı

 

Dün Seni Gördüm Rüyamda

 

Tarihte Bugün 03 Mayıs

Tarihte Bugün 05 Mayıs