Ana içeriğe atla

Ebru Gündeş - Tövbekâr

 

Herkese Merhaba,

Ebru Gündeş benim hayatımda dinlemeye bıkmayacağım seslerden. Bugün sizleri 2003 yılına götürüp Şahane albümünden belki de yine çoğunuzun dinlemediğini düşündüğüm Tövbekâr şarkısı ile başbaşa bırakmak istiyorum. Hepinize şimdiden güzel bir gün olsun. Keyifli dinlemeler.

Ebru Gündeş Tövbekâr

Genç yaşımda yıktı beni kederler

Kendi kaderiml sitemkâr oldum

Genç yaşımda yıktı beni kederler

Kendi kaderime sitemkâr oldum

Ağlayan sonunda güler dediler

Ömrümce gülmedim isyankâr oldum

Sevgilim akıttın hep gözyaşımı

Dağlara taşlara vurdum başımı

Ölmeden diktirdim mezar taşımı

Sonunda sevmeye tövbekâr oldum

Sevgilim akıttın hep gözyaşımı

Dağlara taşlara vurdum başımı

Ölmeden diktirdim mezar taşımı

Sonunda sevmeye tövbekâr oldum

Ah, anladım hayatın bütünü rüya

Dostluklar yalandır sevgiler riyâ

Anladım hayatın bütünü rüya

Dostluklar yalandır sevgiler riyâ

Kızdım getirene beni dünyaya

Anama babama sitemkâr oldum

Sevgilim akıttın hep gözyaşımı

Dağlara taşlara vurdum başımı

Ölmeden diktirdim mezar taşımı

Sonunda sevmeye tövbekâr oldum

Sevgilim akıttın hep gözyaşımı

Dağlara taşlara vurdum başımı

Ölmeden diktirdim mezar taşımı

Sonunda sevmeye tövbekâr oldum

Sevgilim akıttın hep gözyaşımı

Dağlara taşlara vurdum başımı

Ölmeden diktirdim mezar taşımı

Sonunda sevmeye tövbekâr oldum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kul Plan Yaparken, Kader Gülermiş!... 1. Bölüm

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Bir Yaprak Sarması Meselesi

Monica Mccarty - İskoç Esareti

Merhabalar İskoç kitaplarını sevmeme neden olanlara selam olsun. Normalde okuyacağımı düşünmediğim İskoç kitaplarının şu anda hastası olmuş durumdayım. İskoç Esareti'de bu kitaplardan birisi.

Bedelli Sermaye Artırımı Nedir?

 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Piyasalarda Bugün: 26 Nisan 2024

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

26 Nisan 2024 Cuma Altın Fiyatları