Ana içeriğe atla

Müslüm Gürses - Affet

Merhabalar

Uzun zaman oldu buralarda şarkı paylaşmayalı. Aslında bir ara bayağı istikrarlı şekilde paylaşmaya devam ediyordum ama hayalle, hayatlar oldu. Düzen değişti vs.vs. Her neyse. Bundan sonra inşallah daha fazla paylaşaım yapabilirim. 

Son birkaç gündür dilime dolanan, nerede olduğunu hatırlamadığım bir şarkı paylaşacağım. Wattpad üzerinden kitap okuyorum. Orada mı, yoksa bir film ya da dizi de mi? hatırlamıyorum ama fena şekilde bu şarkıya taktım. Eşim de benimle "İyice arabeske bağladın!..." diye benimle dalga geçiyor. Hatta işi saçma derecede defalarca dinleme durumuna getirince en sonunda kapat şunu diye çemkirmekte buluyor çözümü. Hadi o zaman sizleri şarkı ile başbaşa bırakayım.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Evde ve sağlıkla kalın.


Müslüm Gürses - Affet
Eğer seni kırdıysam
Darıl bana
Ama bir gün beni ararsan
Bak ruhuna
Birden gecem tutarsa
Güneşi çevir bana
Sevgilim bağışla
Biraz zor olsa da
Affet beni akşamüstü
Gölgem uzarken
Öğleden sonra affet
Ne zaman istersen
Affet beni gece vakti
Ay doğmuş süzülürken
Sabaha kalmadan affet
Tam ayrılık derken
Çünkü sen çölüme yağmur oldun
Sen geceme gündüz oldun
Sen canıma yoldaş oldun
Sen kışıma yorgan oldun
Eğer seni kırdıysam
Darıl bana
Ama bir gün beni ararsan
Bak ruhuna
Birden gecem tutarsa
Güneşi çevir bana
Sevgilim bağışla
Biraz zor olsa da
Affet beni akşamüstü
Gölgem uzarken
Sabaha kalmadan affet
Tam ayrılık derken
Çünkü sen çölüme yağmur oldun
Sen geceme gündüz oldun
Sen canıma yoldaş oldun
Sen kışıma yorgan oldun
Çünkü sen çölüme yağmur oldun
Sen geceme gündüz oldun
Sen canıma yoldaş oldun
Sen kışıma yorgan olduna

Yorumlar

  1. Severek dinlediğim bir şarkıdır kendisi ki normalde arabeks dinlemem . Çok güzel oldu burda denk gelmek ,açıp dinleyim en iyisi 🤗

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Kul Plan Yaparken, Kader Gülermiş!... 1. Bölüm

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan

Megalodon Köpek Balığı Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhabalar Bugün sizlere Megalodon hakkında bilgi vereceğim.

Bir Yaprak Sarması Meselesi