Ana içeriğe atla

Meydan Okuma 16 Gün / 16 Yazı #7

Merhabalar

Meydan okuma yedinci gününde beni zorlayan sorulardan biri var sırada.
O zaman başlayalım bakalım. 

7. Hangisini tercih edersin? Gün doğumu ya da gün batımı ?
Bu soru beni gerçekten çok zorladı. Sabahın seher vaktini de, akşam gün batımını da ayrı ayrı severim. Her birinin bana hissettirdikleri, bana kattığı anlamlar çok fazladır. Ancak mutlaka birini tercih etmem gerekiyorsa bu kesinlikle gün batımı olurdu. 

Gün batımında yenen akşam yemekleri, gün batımında günün muhasebesini yapmak, gün batımında hayaller kurmak, gün batımında yol almak, gün batımında kendine yeni hedefler ve kendini yeni güne daha umutla hazırlamak adına gün batımını tercih ederim. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Sağlıkla ve evde kalın.

Not: Fotoğraf Şeytan Sofrası (Sarımsaklı-Cunda) gün batımında bizzat tarafımdan çekilmiştir. Gün batımını izlemek harikaydı. Yolunuz düşerse mutlaka izleyin. Bayılacaksınız.

Yorumlar

  1. şeytan sofrası memleketimin güzeliklerinden gün batımı harikadır zaten orda ...resminize bayıldım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bende ikisinide seviyorum. Ama ikisi arasında bir türlü tercih yapamadım.

    YanıtlaSil
  3. hepimiz için zor bir karar oldu. cunda çok güzel bir yer. fotoğraf çok güzel sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. I couldn't choose. Both are very beautiful. :)

    YanıtlaSil
  5. Bence gün batımı. Yaşadığın tüm sorunların bittiği bir yeri izliyorsun ama biliyorsun ki yeni bir başlangıç yapacağın zaman gelecek...

    YanıtlaSil
  6. Doğa ile iç içe yaşanan yerlerde günün doğuşu tarif edilemez aslında :) Gün batımının sakinliğine bende bayılıyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?