Ana içeriğe atla

Atilla İlhan - Zeynep Beni Bekle

Atilla İlhan - Zeynep Beni Bekle
Zeynep beni bekle / gece ağaçlarına 
yağmur çiseliyorum / cam tozu su beyazı 
yalnızlığını mutlaka değiştireceğim 
bir yaprak halinde süzülüp saçlarına 
eski teşrin'lerden / kederli kırmızı 
Zeynep beni bekle mutlaka döneceğim 
söyle kim önleyebilir buluşmamızı 

geceleyin ışıkları söndürdüğün zaman 
benim şiir kitaplarından sızan aydınlık 
elinde uyuyakaldığın heyecanlı roman 
pancurların çarpıldığı lodos geceleri 
rüzgârın değil benim / pencerendeki ıslık 
her akşam koridordaki ayak sesleri 
yanlış çaldığını zannetiğin telefon 
Zeynep beni bekle mutlaka geleceğim 
hem bu ne ilk ayrılığımız ne de son 

pikapta eminağa acemaşirân saz semaisi 
sokakta çocuklar saklambaç hırsız polis 
hayat akıp gidiyor olsam da olmasam da 
saati durmamalı ufak sorumlulukların 
resmi bırakmadın ya / son çektiğin hangisi 
bak mektuplar birikmiş yine masamda 
fakülteler açılacak bak bugün yarın 
zeynep beni bekle mutlaka geleceğim 
başladığımız filmi birlikte bitireceğiz 

kim ne derse desin içimde delice bir his

Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.