Ana içeriğe atla

Anne Frank - Anne Frank’in Hatıra Defteri Kitap Tanıtımı

Bu hatıralarda, her an Naziler tarafından yakalanma tehlikesi altında yaşayan bir grup insanın çektiği çilelerin yanı sıra,
genç kızlığına yeni adım atan Anne’ın çekingenliklerle, küçük kaçamaklarla tomurcuklanan sevdası da anlatılıyor. Şartların acımasızlığına karşın yaşama gücünü yitirmeyen Anne Frank’ın hikâyesi Can Yücel’in kendine has sesiyle aramıza karışıyor.

“Öldükten sonra da yaşamak istiyorum. Onun için Tanrı’ya bana bu vergiyi bağışladığı, kendimi geliştirmek, yazıyla kendimi, içimdekileri anlatmak kolaylığını verdiği için dualar ediyorum. Elime kalemi alınca hiçbir şey gözümde değil, üzüntülerim siliniyor, cesaretim artıyor.

Ama bakalım gerçekten değerli bir şeyler yazabilecek miyim? Umudum var. Niye mi? Yazarken düşüncelerimi, düşlerimi, yaşadığım, istediğim şeyleri gözümün önünde canlandırabiliyorum.”

Basım Yılı : 2018

Sayfa Sayısı : 284

Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

Çevirmen : Can YÜCEL

Yorumlar

  1. Bir türlü alıp okumaya cesaret edemediğim kitap :(

    YanıtlaSil
  2. Yazmak nefes almak gibi bir eylem aslında. Okumak kadar okuduğunu anlamak. anlamak kadar. idrak etmek, idrak etmek kadar gönül almak, gönül almak kadar insan olmak. Ne güzel bir şey vesselam!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profösör;
      Yazmak insan için çok önemli. Ben yazmadan duramam mesela.

      Sil
  3. Çok severek okumuştum bu kitabı.
    Nedense Alman Nazi döneminde Yahudilere yapılan zulüm beni hep çok üzdü. Bununla ilgili hem bu kitap hem de Çizgili Pijamalı Çocuk kitabı bittikten sonra icimde koskoca bir boşluğa sebep olmuştur .
    Çok zor gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mel güncesi;
      Okunması gereken kitaplardan kesinlikle.

      Sil
  4. Merak ettiğim kitaplardan birisi

    YanıtlaSil
  5. Çok eskiden okumuştum. Çok güzel kitap ama çok üzülmüştüm okurken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda;
      Güzel kitap ama bende henüz okuyamayanlardanım.

      Sil
  6. Ay bak aklımda bu benim

    YanıtlaSil
  7. Dramlardan hoşlanmasam da tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, ben bu kitabın üretimini bulamamaktayım. Can Yücel çevirisiyle okumak tercihimdi. Nereden ulaşabilirim? Bildiğiniz sahaflar var mı acaba?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?