Ana içeriğe atla

2020 Yılı Etkinliklerim

Merhabalar

2019 yılında yaptığım etkinliklerime 2020 yılında da devam ediyorum.
Geçen yıl yapmış olduğum 52 yazar 52 kitap etkinliğim vardı ve bu etkinlik benim daha verimli kitap okumama neden olmuştu. Neden 52 derseniz 52 hafta nedeniyle 52 yazar ve 52 kitap. Bu tarz etkinlikler daha fazla yazarın kalemi ile tanışmama vesile oluyor. 52 yazar her haftaya yeni bir yazarın kalemi ile tanışmam demek. Her hafta yeni yazarla tanışmak, elimde bekleyen kitaplara şans tanımak açısından da güzel bir uygulama oluyor. 

Yine geçen yıl para biriktirme etkinliği başlatmıştım ve güzel de sonuç aldım. Üstelik tam paraya ihtiyacımız olduğu dönemde kumbaradan çıkan paralar sayesinde o anki ihtiyacımızı gidermiş olduk. Her ne kadar parayı başka amaçlar için biriktirmeye başlasak da evdeki hesap her zaman çarşıya uymayabiliyor. Ne yapalım sağlık olsun. Bunda da vardır bir hayır diyoruz. (Kumbaraya ben sadece bozuk para atıyorum. Siz dilerseniz kağıt para atarak daha fazla birikim yapabilirsiniz.)

Bu yıl yine bu etkinliklere devam edeceğim. Şu anda aklıma gelen başka etkinlik yok. Olursa sizlere yine bildiririm. 

Sizleri de benimle birlikte yeni yazarlar, yeni kitaplar keşfetmeye ve birikim yapmaya davet ediyorum. Yıl sonunda ömrümüz varsa eğer sonuçları bloglarımızda paylaşacağız. Bunun heyecanı bile çok güzel. Şimdiden yeni yazarlar keşfetmeye ve birikim yapmaya başladım.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel, sağlıklı, huzurlu ve mutlu ama aynı zamanda bol kitaplı bir gün sizlerle olsun.

Hoşçkalın.

Yorumlar

  1. Harika bir etkinlik 52 hafta 52 yazar tuttum bunu benimde etkinligim.olsun sizin bu fikriniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemyazar;
      Katılmana çok sevindim. Sene sonunda listeni bekliyorum:)

      Sil
  2. Plan kurmuyorum hiç çünkü planlar beni sınırlandırıyor ve zorluyor zorluğa hiç gelmeyen biriyim :)
    Ama etkinlik çok güzel başara bilene helal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 Çay;
      Plan değil aslında. Sadece daha fazla yazar okuyabilmek adına etkinlik. Teşekkürler.:)

      Sil
  3. Umarım başarılı olur. Okumak hedefimiz olsun yeter ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda Ünlü;
      Çok teşekkürler canım. İnşallah bu sene hedefi tutturmak:)

      Sil
  4. Birikim yapmak gerçekten çok önemli ve çok güzel bir alışkanlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akkurttaha;
      kesinlikle. Küçük yaşta başlamak ve düzenli yapmak şart:)

      Sil
  5. Biriktirme etkinliği nazar-ı dikkatimi celbetti.... :) yıl sonuna kadar biriktirip bir amaç için harcayacağım bir meblayı her köşeye koyacağım... Hedeflere rutinlerle ulaşılabiliyor... selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Bey;
      Evet bizim bu seneki hedefimiz kurban parasına destek. Temmuz ayına kadar ne birikirse bakalım:)

      Sil
  6. Bu güzel etkinliklerle 2020 yılı dolu dolu geçer umarız.

    YanıtlaSil
  7. Kitap ve bozuk para etkinliği gayet güzel. Kumbaraya ben sadece demir para atıyorum. O zaman beklenti düşük oluyor, kağıt para atılınca bazen açasınız geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Yok ben açmıyorum kesinlikle ama bozuk para da oldukça fazla olduğundan kağıt paraya pek ihtiyaç olmuyor ama arada beşlik banknot atılabilir:)

      Sil
  8. 52 yazar etkinliğinde bütün yazarların ilk kez okuduğun kişiler mi olması gerekiyor yoksa hepsinin birbirinden farklı olması yeterli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      Hayır tatlım.o yıl içinde ilk kez okuduğun yazar olacak. Daha önce okumuş olabilirsin. Mesela 2019 yılında x yazarını okudun bir kitabını. 2020 yılına geldiğinde x yazarından yine okudun yine ama bu sefer beş kitap okudun. Bunun bir kitabını yazıyorsun sadece etkinlik kapsamında. Geçmiş yıllarda okuduğun da olabilir. Önemli olan o yıl içinde 52 yazar okumak:)

      Sil
  9. Dilerim bu yıl, güzel planlarını gerçekleştirdiğin bir yıl olur. :)

    YanıtlaSil
  10. İlkay Özgür;
    Çok teşekkürler canım):

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.