Ana içeriğe atla

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar

Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

İki Mükemmel Hata Fatih Murat Arsal'ın İkilem serisinin ikinci kitabı. İlk kitabı İki Renk Aşk'ı okuyanlar oradan Aysun'un ablası Ayça'yı ve Ayhan Binbaşıyı hatırlayacaktır. Dört gözle bu ikilinin kitabının çıkmasını bekliyorduk. Yazar bizi sağ olsun bu ikili ile de buluşturdu. 


Ayça kendi ayakları üstünde durmaya çalışan genç çok güzel bir kız. İyi bir işi, kendisini seven ailesi var. Zaten annelerine de hayran kalmamak elde değil. Ayhan Binbaşı onu gerçekten tarif edemiyorum. Bambaşka bir karakter. İnsanın sarıp sarmalayası geliyor. O derece içime sinen biri oldu.

Kitabın konusuna hemen ucundan değineceğim. Ayça ile Ayhan Binbaşı Vural sayesinde bir araya gelirler. Şirketin ihalesinde Ayhan Ayça'nın yanında olacaktır. Bu şekilde başlayan mecburi bir arkadaşlık; sonrasında bakalım neler getirecek?

Fatih Murat Arsal kitaplarını okuduysanız İki Mükemmel Hata'yı zaten bir solukta okursunuz. Okumadıysanız da bence çok şey kaçırıyorsunuz. Her çıkan kitabını okuyacağım sayılı yazarlardan biridir kendisi. Aşkı yazan adamdır kısaca.

Kitapta en çok beğendiğim kısım Vural, Akın, Tahir, Doğan ve Tamer'i de okumaktı. O kadar özlemişim ki onları okumayı bir bu kadar daha olsa hayır demezdim. Özellikle Dodo'nun itirafları beni benden aldı. Ah Dodo ahhhh. 

Kitap yine diğer kitaplar gibi aksiyonluydu. FMArsal karakterleri de her zamanki gibi iş başındaydı. Böyle dostluk ise düşman başına denir başka da bir şey denmez. 

Kitaptaki Ayhan ve Ayça'nın diyaloglarına ise bayıldım. Aksiyonun yanında komedi de vardı ve tabii ki aşk. O olmadan olmazdı zaten. Kitap kapağına da ayrıca bayıldım. Çok hoş, çok zarif.

Sevgili yazarımız Fatih Murat Arsal şu anda Doktor Zafer ve Zeynep kızımızın hikayesini yazıyor. Sosyal medyada paylaştığı alıntılar bile kitabı dehşetle merak etmeme sebep oldu. Yeni kitap bekleyenlere duyurulur. 

Yazara not: Yeni kitap çabuk bitsin lütfen. Kaleminize sağlık. Nice kitaplarınızda görüşmek üzere.

Herkese bol okumalı günler dilerim. Hoşça kalın.

Tanıtım Bülteninden

Genç kız için hayatı mükemmeldi. Hatasızdı…

Anlayışlı bir aileye, iyi bir kariyere sahipti.
Sevdiği adamdan başkası da umurunda değildi.
En azından öyle sanıyordu…
Ama karşısına böyle bir adamın çıkacağını bilemezdi!
Yapmayı düşünmediği hataların sahibi gibiydi.
Tehlikeli bir hayata, farklı bir dünyaya aitti.
Kollarında, olmadığı biri gibi davranmak çok kolaydı.
Keşke onunla hiç karşılaşmasaydı… Keşke dokunuşlarından etkilenmeseydi…
Keşke imkânsız isteklerine karşı koyabilseydi. Ve keşke… onun bir hata olduğunu fark edebilseydi.
Geç kalmıştı!
Sahiplenilmeyi, tehlikeyi ve arzulanmayı bir yabancının heyecan veren yakınlığında buldu.
Bu gülen gözlü adam onun tüm kalelerini yıkmıştı.
Bazı hataların engellenemez olduğu aşk yolculuğunda, bir genç kızın en mükemmel hatasına yenilişini destekleyeceğiniz bir FMArsal romanı daha!


Basım Yılı : 2016

Sayfa Sayısı : 576

Ephesus Yayınları

Yorumlar

  1. Yazarın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Acaba iki mükemmel hata yi ödedi olan mail olarak atabilir mi teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Lütfen bana bu kitabı mail olarak atar mısınız

    YanıtlaSil
  4. Kitabı email olarak gönderme şansınız var mı?

    YanıtlaSil
  5. Kitabı nasıl okuyabilirim

    YanıtlaSil
  6. Ne yazık ki bende pdf olarak yok. Satın alıp okumanız gerekiyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Tarihte Bugün 14 Mart