Ana içeriğe atla

Şekersiz 21 Gün

Merhabalar

Uzun yıllardır diyet yapan biriyim.
Vücudum yediklerime dikkat etmediğinde hemen kiloya çeviren bir yapıya sahip. Ancak hayatımda tatlıyı çok seven biri hiç olmadım ama hamur işlerine de hiç hayır diyemiyorum. 

Blog yazarı arkadaşlarımızdan sevgili İnci şekersiz 21 gün diyetine başlamıştı ve bu bana da vücuduma detoks yapmak için ilham oldu. Bende ev taşıma sürecimde vermem gereken 13 kilonun üstüne 7 kilo daha almış bulunuyorum. Yani toplamda vermem gereken 20 kilom var. Hoş ev taşırken beslenme şeklimin değişmesi birazda mecburi bir şey oldu. Zira sizlere daha öncede anlattığım gibi aldığımız evin sahibi evden çıkmadığı, bizde eşyaları topladığımız için genelde hep makarna, patates kızartması, simit, peksimet gibi gıdalarla beslendik. Her an taşınma durumunda olduğumuzdan pazar alışverişine gidemedik. Tabii ki haliyle de kilo almak kaçınılmaz oldu. 

Artık evimize şükür ki yerleştiğimize göre ciddi anlamda diyete geri dönmemin zamanı geldi. Bende İnci gibi vücuduma detoks uygulamaya karar verdim. Bugünden itibaren de şekersiz 21 gün diyetine başladım. Hatta 2 aydır da düzenli olarak spor yapıyorum. Onun sonuçlarını da sizlerle ayrıca başka bir yazımda paylaşacağım.

Bakalım 21 gün sonunda ölçülerimde, kilomda ve vücudumda ne gibi değişiklikler olacak? Bekleyip göreceğiz.

Bu süreçte benimle olmak isteyen herkesi bekliyorum. O zaman bana ve başlayacak herkese kolay gelsin.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Sağlığınıza ve yediklerinize dikkat edin.

Hoşçakalın. 

Yorumlar

  1. Ay ben de yapmak istiyorum bunu ama çok bir bilgim yok sanırım. Sadece şekeri çıkartıyoruz hayatımızdan dimi? Doğal ama tatlı olan şeyleri yiyebiliriz yani? Yanlış mıyım yoksa, mesela kahveme hindistancevizi yağı koyabilecek miyim yine? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim Günlük;
      Genel olarak unlu ve paketli gıdalar, doğal şeker haricinde tüm şekerler yasak. Hindistan cevizi yağını bilemiyorum araştırmak lazım. Bence sende yapabilirsin canım:)

      Sil
  2. Başarılar diliyorum bolca da azim :) Yok ben almayayım, şekersiz asla diyenlerdenim ama özendim sana gerçekten. Bir de spor ohh harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lovehouse;
      Vüvuda arada detoks iyidir:) Teşekkürler:)

      Sil
  3. 20 kilo çok gibi görünse de daha hızlı vereceğin için ciddi moral olacaktır. Örneğin 5 kilo fazlalığı vermek daha zordur. Tatlıyı sevmemeniz avantaj, ben başaracağınızı düşünüyorum, benim tahminim en az 7 kilo vereceğiniz üzere. Bunu arttırmanız unlu mamullerle olan ilişkinize ve spora ayırdığınız zamana bağlı. Başarılar diliyorum şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Hadi bakalım inşallah. Bana ilk etapta 2 kilo bile yeter. Motive için:)

      Sil
  4. Ben de yapmak istiyorum ama uygulama kısmına geçemiyorum bir türlü. 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı;
      Kafada bitirmek gerek canım. Yoksa asla başlayamazsın:)

      Sil
  5. Süper, seni destekliyorum. Ben de haşimato triodi olduğu için aynı hastalıktan bir grup arkadaşla glüten, süt ürünleri ve şeker olmadan 3 aylık bir diyete başladım. Hadi hayırlısı olsun ikimiz için de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentos;
      Öncelikle geçmiş olsun canım. Ben herhalde sütsüz diyet yapamazdım. Büyük konuşmayayım da. Çünkü her gün iki bardak sütüm mutlaka var. Çok severim. Ama sağlık olunca iş değişir. Sana da kolay gelsin canım:)

      Sil
  6. Ben şekeri 21 gün değil sonsuza dek bıraktım ve kararlıyım...Ne çayda ne yemekte ...O kadar rahatladım ki kafamda ağrı kalmadı.Diyabet sorunum çözüldü şükürler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncilay;
      Canım ben normalde zaten şeker tüketmiyorum. Sevmem de. Ama hamur işi ve makarna ürünlerine dayanamıyorum. Bu nedenle de bu detoks iyi gelecek inşallah:)

      Sil
  7. Müfred;
    Normalde bende aynı şeyi düşünüyorum ama vücuduma detoks lazım. Zira ödem de çok fazla.

    YanıtlaSil
  8. güzeel kolay gelsiiin bir de bol hareket bol yürüyüş unutmaaa. taze ye sebze ye ve az ye yeter yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep;
      Spra başladım. Bununla ilgili de yazacağım. Müsait bir zamanda. Sebze zaten hayatımın olmazı ama hamur işi denilince akla Beyda geliyor:)

      Sil
    2. hamur işi olmaz tabiiii :) pilav makarna da olmaz :) bulgur olur amaa :)

      Sil
    3. Baklagiller izinli. Ama hamur işi de candır:)

      Sil
  9. Başarılar diliyorum, inşallah istediğin sonuçlara ulaşırsın bu sürecin sonunda. :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir şey yapıyorsun kendin için. Ben de şekeri azaltmak istiyorum. Tamamen bırakmak benim için imkansız. Bir hafta şekersiz besleneyim, vücudum kendine gelsin dedim, ikinci gün bozdum diyeti. Tatlı severken şekersiz yaşamak çok zor. Sana kolaylıklar diliyorum ve sonuçlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      Benim şeker anlayışım maalesef hamur işleri ve tek zaafım maalesef:( Umarım sende şekeri bırakabilirsin canım.

      Sil
  11. Zamanında denedim ama tatlıyı çok sevdiğimden devamını getiremedim..Bir tane belgesel var duymuşsundur That Sugar Film şeker detoksu yaparken bana faydası olmuştu tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  12. Seni destekliyorum ve benim de kilo vermek için şekeri bırakmam gerektiğini düşünüyorum ama henüz başarabilmiş değilim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evintekkızımonna;
      Şeker çok zararlı. Bunu düşünerek bile başlayabilirsin canım.

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları