Ana içeriğe atla

Mimlendim Ve Mimledim 51 - Okul

Merhabalar

Bu aralar mimlerle sizi biraz boğabilirim.
Sıradaki mim Konumuz Kitap bloğundan. Bizleri okul yıllarımıza götürmek istemiş ve güzel bir okul mimi başlatmış. Kendisinin cevaplarına buradan ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım.

1) İlkokuldayken nasıl bir öğrenciydin?
İlkokulda şu inek tip dedikleri öğrencilerdendim. Eve gider gitmez deli gibi ders çalışır, araştırmalar yapmak için o zaman evimize çok yakın olan kütüphanede zaman geçirmekten, gecenin körlerine kadar kitap okumaktan büyük zevk alırdım ama gece yatmaz, sabah kalkmaz durumlarından fırça yemekten de kurtulamazdım. 

2) Dostluk kavramına inanır mısın?
Tabii ki de inanırım. 6 yaşımdan bu yana hayatımda olan Zuzu'nun başka bir açıklaması olamaz. 

3) Okul hayatınızda en çok zorlandığınız ders veya dersler ya da önerileriniz var mı?
Matematik dersinde acayip zorlanırdım. Dört işlem dışındaki konuları şu yaşıma geldim halen daha kafam almaz.

4) Öğretmeninizle yaşadığınız komik bir anınız var mı?
Lisedeydim. Sınıf başkanıyım. (Okul hayatım boyunca kurtulamadım.) Derste öğretmen, müdür yardımcısı Muzaffer Bey'le ilgili bir şey sordu. Ön sırada oturuyorum. Kafam o kadar dalmış ki, cevap verirken farkında olmadan "Evet Muzaffer'e söyledim." demişim. Ama halen daha farkında değilim. Sınıfta gülüşmeler başladı. Öğretmen en sonunda durumu anlamadığımı fark edip, "Muzaffer askerlik arkadaşın galiba, adıyla hitap edecek kadar samimisin." dedi. O an anladım ama uzun zaman sınıfın alay konusu oldum.

5) Hiç sınıf başkanı veya başkan yardımcısı oldun mu?
Maalesef ki evet. İlkokuldan liseye kadar, sanki alnımda "Sınıf başkanı olurum." yazıyormuş gibi öğretmenler tüm itirazlarıma rağmen beni seçerlerdi. Şimdiki aklım olsaydı kesinlikle daha fazla itiraz eder ve asla başkan falan olmazdım. Zira gereksiz yere arkadaşlarınla aran açılıyor. 

6) Hiç öğretmen olmayı düşündün mü?
Hayır. Ben tahammül gücü zayıf biriyim. Çocukları ne kadar sevsem de, bir şeyler öğretecek, onların öğrenme sürecinde bekleyecek kadar tahammülüm yok. Benim yapım fazla tez canlı. Hemen olup bitecek. O nedenle öğretmen olacak son kişi bile olamam.

Bu mim yapmayan herkesi mimliyorum. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir hafta sonu sizlerin olsun. Kitapla ve hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Sanki bu yazıyı daha önceden de okumuş gibiyim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey;
      Bazı sorular başka mimlerde de olduğundan bazen bende öyle hissediyorum. :)

      Sil
  2. Çok güzel... Anılar anılar! Yanıtladığın için çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifliymiş, özellikle komik anı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı;
      Ona bende halen gülüyorum canım:)

      Sil
  4. Öğretmen olmak sabır istiyor gerçekten de. Bunu yapınca anladım. :) Ama süresin sonucunda olumlu ger dönüşler almak da acayip mutlu ediyor insanı. :)
    Hep sınıf başkanı olmak da kötü ya. Dediğin gibi arkadaşlarınla aran fazla açılabiliyor. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Şu anki aklım olsa hayatta başkan falan olmazdım. Bana neyse...

      Sil
  5. Örnek öğrenciler başarılılar hep sınıf başkanı olmak zorundadır :))

    YanıtlaSil
  6. Okula bayılan biri olarak bu mimi kaçıramazdım. Bugün blogumda yaptım.

    O kadar çok başkan seçilmenin bir sebebi olmalı. Lider özelliklerin mi var acaba :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      Liderlik özelliğim var. Senin mime de bakayım canım:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?