Ana içeriğe atla

Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar

Merhabalar

Sonuna Kadar desem bir çoğunuz hatırlar sanırım. Yıl 1995.
Ferda Anıl Yarkın'ın Sonuna Kadar albümü ve albüme ismini veren şarkıyla bugünün şarkısına geçelim. Yıllar geçmesine rağmen halen daha severek dinlerim. Sizlere keyifli dinlemeler dilerim.

Yeni notta görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar

Sonuna kadar geldim aşkın 
Kavuşamadım ben sana 
Yetişemedim ben sana 
Anlatamadım derdimi 
Ağla gönlüm ağla 
Bekledim inan seni her gün 
Dayanamadım sevgisiz 
Yaşayamadım ben sensiz 
Anlatamadım derdimi 
Ağla gönlüm ağla 
Yazık ettin yazık 
Kendinden çok bana 
Gücüm kalmadı artık 
Her yokluğunda 
Aylar geçse de yıllar geçse de 
Bir ömür böyle sürse de 
Ben seni unutamam 
Aylar geçse de yıllar geçse de 
Bir ömür böyle bitse de 
Ben seni unutamam

Yorumlar

  1. 90lı yılların tüm şarkıları ezberimde hala hatırlıyorum. Teşekkürler güzeldi.

    YanıtlaSil
  2. Mazide bir gezinti yaptım, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Ooo bilmez miyim?
    Sonuna kadar eşlik edebilirim hatta :)
    O zamanlar ezberlediğimiz şarkılar hala aklımızda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel;
      Çok güzel şarkıdır. 90 şarkılarını bende biliyorum hepiciğini:)

      Sil
  4. bende sonuna kadar hatırlarım heralde ya bazende herşeyi hatırlamak istemiyorum acaba yaşlandı mı diye bir düşünce geliyor :) Elinize sağlık müdürüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz haykırış;
      Ben 90 şarkılarını kesintisiz hatırlıyorum:)

      Sil
  5. Gençlik yıllarım :(( mazi yaşadım

    YanıtlaSil
  6. Ne şarkıydı be. Dinleyince o günlere giderim her zaman.

    YanıtlaSil
  7. Tüylerim diken diken oluyor her dinlediğimde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Güzel şarkıdır. Bir de yürekten söylenmiş:)

      Sil
  8. Hatirlamaz miyiz ne güzel şarkıydı 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Borsada Short Pozisyon

 

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava