Ana içeriğe atla

Atilla İlhan - Aysel Git Başımdan

Atilla İlhan - Aysel Git Başımdan
Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum. 
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim 
Aysel git başımdan istemiyorum.

Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün 
Dağıtır gecelerim sarışınlığını 
Uykularımı uyusan nasıl korkarsın, 
hiçbir dakikamı yaşayamazsın. 
Aysel git başımdan ben sana göre değilim. 
Benim icin kirletme aydınlığını, 
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim

Islığımı denesen hemen düşürürsün, 
gözlerim hızlandırır tenhalığını 
Yanlış şehirlere götürür trenlerim. 
Ya ölmek ustalığını kazanırsın, 
ya korku biriktirmek yetisini. 
Acılarım iyice bol gelir sana, 
sevincim bir türlü tutmaz sevincini. 
Aysel git başımdan ben sana göre değilim. 
Ümitsizliğimi olsun anlasana 
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim.

Sevindiğim anda sen üzülürsün. 
Sonbahar uğultusu duymamışsın ki 
içinden bir gemi kalkıp gitmemiş, 
uzak yalnızlık limanlarına. 
Aykırı bir yolcuyum dünya geniş, 
Büyük bir kulak çınlıyor içimdeki. 
Çetrefil yolculuğum kesinleşmiş. 
Sakın başka bir şey getirme aklına. 
Aysel git başımdan ben sana göre değilim, 
ölümüm birden olacak seziyorum, 
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim. 
Aysel git başımdan seni seviyorum...

Yorumlar

  1. en sevdiklerim den.. Aysel git başımdan .... yeniden hatırlatmak çok güzeldi gerçekten teşekkürler canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizkaldım;
      Bende ilk kez duydum canım. Oğlum sağolsun paylaşmış:)

      Sil
  2. Ne güzel yazmış üstad...
    Şimdi yok böyle şairler..
    Türk edebiyatında yeri asla doldurulamaz

    YanıtlaSil
  3. Aysel'i değiştirip başka bir isimle değiştirsek yutarlar mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. Nerede kaldı o eski sanatçılar. Şimdilerde her şeyin içi boşaldı sanki.

    YanıtlaSil
  5. Müdürüm azminize hayranım ben üşendiğimden 10 günde bir paylaşım yapıyorum sizin maşallıhınız var valla yorum olarak yetişemiyoruz kusura bakmayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz Haykırış;
      Blogda üç kişi yazıyoruz. Zuzu, Oğlum ve Ben. Her yazının altında kimin paylaştığı yazıyor. Ama evet çoğu paylaşım tarafımdan yapılıyor. Boş oldukça bloğa programlıyorum ve otomatik olarak paylaşılıyor. Bana göre ben yavaş olduğumu düşünüyorum :)

      Sil
  6. Atilla İlhan şiirlerini çok severim 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.