Ana içeriğe atla

Mimlendim Ve Mimledim 44 - Bahar

Merhabalar

Sevgili İstiridye Avcısı beni sağolsun bahar miminde mimlemişti.
Ancak bu sıralar çok saçma sapan bir dönemden geçtiğimden yazamamıştım. Daha uzatmadan mimi cevaplayalım. Kendisinin mimine buradan ulaşabilirsiniz. 

Mimi yapmayan herkesi mimliyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, bahar tadında günleriniz olması dileğiyle.

Hoşçakalın.

1) Bahar bir insan olsaydı onunla aranız nasıl olurdu?
Ben ne kış, ne de çok yaz insanıyım. Ne çok soğuk, ne de çok sıcak beni cezbetmiyor. Bahar insan olsaydı aramız kesinlikle can ciğer, kuzu sarması olurdu.

2)Şu ana kadar yaşadığınız hayatın "bahar" kısmı hangi döneminiz? O dönemde neler yaşadınız?
Benim hayatımın bahar dönemi kesinlikle evliliği "EVET" dediğim zamandan başlar ve halen daha devam ediyor. Her günüm bahar tadında Allah'ıma çok şükür.

3)Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz ?

4) Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde? Varsa kimler?
Ben her sabah baharı eşim ve oğlumla yaşıyorum. Uzağa gitmiyorum çok şükür.

5)Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz, resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu?
Mutlu bir aile olmazsa olmazım. 

6)Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı tercih edenlerden misiniz?
Bahar gelmişse şükrederim. Bir sene daha o güzelim ormanlarda nefes alabileceğim için.

7)Baharda gitmek istediğiniz coğrafyayı da sorup mimi sonlandıralım;)
Baharda kendimi huzurlu ve sessiz ortamlara atmak isterim. Eskiden çok daha kalabalık ortamlardaki piknikleri severken, artık daha çok doğayı dinleyebileceğim yerleri tercih ediyorum. Sessiz bir koyda suyun sesi, Ormanda kuş cıvıltıları.

Yorumlar

  1. Bahar demek aile demek...Çünkü en sevdiğiniz ve mutlu olduğunuz ortam...
    Ben de yeni yaptım bu mimi, müsait olursanız beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Aile ve bahar ayrılmaz ikili zaten. Tabii ki de bakarım :)

      Sil
  2. Mimini aldım en kısa sürede yapıp yayınlamalıyım😊Bahar benimde mevsimim.Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplayınca bana da haber verin olur mu :) Sorularımın farklı cevaplarını okumayı çok isterim, sevgiler :)

      Sil
    2. Mor Misali;
      Heyecanla bekliyorum tatlım :)

      Sil
  3. Sağolasın Beyda'cım. Aslında okumayı seven çoğu insan için her an biraz bahar gibi geçer sanırım. Çünkü okumak hayal gücünü besler, hayal gücünün zengin olması da bahar tadında bir ömür demek. Yani bu benim görüşüm tabi :) Ailenle rengarenk huzurlu uzun ömürler dilerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstiridye Avcısı;
      Kesinlikle okuyunca her an bahar gibi. Çok sağol canım. Herkese ailesiyle güzel günler olsun :)

      Sil
  4. Huzur kokan bir mim cevapları olmuş. Çok güzeldii. *-*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Borsada Short Pozisyon

 

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.