Ana içeriğe atla

Yeni Yazı Bloğundan Kazandıklarım

Merhabalar

Yeni Yazı bloğu geçtiğimiz günlerde bir çekiliş düzenlemişti. Konu kitaplarsa kulaklarım havada geziyorum malum.
Bende hemen çekilişe katıldığımı bildiren bir yorum yazdım. Bu zamana kadar böyle çekilişlerde hiç şansım olmamıştı ama ilk kez talih bana güldü sanırım ve kitapları kazandım. İşin ilginç yanı çekilişe katılırken görselde gördüğüm ayraca o kadar içten baktım ki, Güldür Güldür Show'daki Kem Göz Şevket misali "Keşke benim olsa" diye de içimden geçirdim yalan yok.

Geçen gün bir e-posta aldım ve çekilişi benim kazandığım yazıyordu. Çok mutlu oldum. Hemen bilgilerimi paylaştım. Kargo iki tane geldi. Çünkü Kitabın biri ve ayraç bir kişi tarafından, diğer kitapta başka bir kişi tarafından gönderilecekmiş. Ayracın hazin sonunu tahmin edesiniz sanırım. Oğlum yine el koydu. 

Yeni Yazı bloğuna ve emeği geçenlere sonsuz teşekkürler. Yakın zamanda gönderdikleri kitapları okumayı planlıyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Mutlu bir gün olsun. Sağlığınız ve sevdikleriniz yanınızda olsun. Okumalara ve keşiflere devam. Hayırlı Cumalar.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Ne kadar güzel hediyeler kazanmışsınız demek ki kalpten istemişsiniz ayracın sizin olmasını :D
    Keyifli okumalar şimdiden ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ayraca resmen içim gitmişti. Kazandım. Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Tebrikler.Ayraç harikaymış,ilkten kalem sanmıştım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet emek isteyen bir şey. Çok beğendim. Kullanmaya kıyamazsın ya o türden bir şey ama oğlum kullanmaya kıydı :)

      Sil
  3. Keyifli okumalar dilerim size:) Kitap en güzel hediye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Teşekkürler. Gerçekten en güzel hediye kitap :)

      Sil
  4. Tebrik ederim canım benim. 😊Keyifli okumalar ❤😊sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Mutlu, huzurlu okumalar dilerim ❤ Sevgilerimizle :)

    YanıtlaSil
  6. sıkı kitap ikisi deee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Tay 2: Ebabil Takımı

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.