Ana içeriğe atla

Asude - Ateşle Oynama

Merhabalar

Asude'nin kalemiyle Pabucumun Ajanı kitabıyla tanışmıştım ve yazdığı romantik komediyle benim vazgeçilmez yazarım olmayı başarmıştı. Halen daha okunmayı bekleyen tek bir kitabı kalsa da çıkardığı diğer kitaplarını okuduğum için memnunum. Son çıkan kitabı Ateşle Oynama'yı da bir bölümüne kadar sosyal medyada okumuş ve çok beğenmiştim. Kitap kokusuyla buluşunca da vakit kaybetmeden alıp okumak istedim.
Hare ikizi Sare ile İstanbul'da yaşamaktadır. Anne ve babası öldükten sonra sorumsuz bir ağabey olan Oğuz dışında hayatta kimseleri yoktur ve Oğuz'un sürekli arkasını toplamaktadırlar. 

Hare dansa yeteneklidir ve dans kursuna gitmiştir. Maddi olarak zorlandıklarında el mecbur dans kursunu bırakır. Sare ise eczacılık mezunudur. Hare ikizi Sare'nin bir nevi annesi gibi olduğundan hayatı boyunca hep kendisine göz kulak olmuştur. Hare barda garsonluk bile yapmış ama kardeşini okutmuştur. Kendi önceliklerinden önce hep Sare gelmiştir. Hare'nin hayattaki tek isteği kardeşi Sare'ye bir eczane açabilmektir.

Günün birinde ağabeylerinin yine başı derde girince Oğuz kardeşi Hare'den para ister. Hare'nin çalıştığı barı soymasını, yoksa kendisini öldüreceklerini söyler. Hare ise bardan ayrılmak niyetindedir ama soygun ona göre değildir. Fakat diğer tarafta da ağabeyinin hayatı söz konusudur. El mecbur bir plan yaparak soygunu yapar ve kardeşi Sare'yi de alarak doğup büyüdükleri olan Baharlıkoy'a gider. Nasıl olsa burayı kimse bilmediğinden burada kendilerini kimsenin bulamayacağını düşünür. Eskiden tanıdığı Bahadır Dede'ye giderler ve Bahadır Dede'de kendilerine kalacak bir yer ayarlar. Eski bir tanıdıklarının çiftliklerine bakacaklardır ve onlar gelene kadar da orada kalacaklardır. Fakat hesap etmedikleri şey çiftlik sahibinin zamansız çiftliğe gelişidir. Bir de üstüne barın sahibinin oğlu Doğu'nun Hare'nin peşine düşmesiyle olaylar iyice çığırından çıkar ve çadır iyice karışır. Bundan sonrası ise tam bir romantik komedi. 

Hare ve Engin ile Sare ve Doğu'yu okumak inanılmaz keyifliydi. Okurken o kadar keyif aldım ki, yeniden okumak niyetinde olduğum kitaplar arasında. Engin Dinçerler kalpsiz kalp cerrahı. Adam duygu yoksunu. Hare'ye yine de iyi dayandı doğrusu. Hare ile Sare tamamen zıt karakterler. Hare ne kadar konuşuyorsa Sare'de o kadar ağır. Engin'den daha çok Doğu Özkara benim favori erkek karakterimdi. Her ne kadar kitabın ana karakteri Hare ve Engin olsa da, ben Sare ve Doğu'yu daha çok sevdim. 

Kitabı okumanızı kesinlikle öneririm. Okurken keyif alacağınız, içinde bol bol aşk olan bir kitap. Kitapla ilgili başka detaylar var ama ben bu detaylara girmiyorum. Fazla bile detay verdiğimi düşünüyorum. Asude'nin yeni kitabını da sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada kitapta Pabucumun Ajanı serisinden tanıdığımız Deniz ve Tuna ile Daima Aşk Kazanır'dan tanıdığımız Rüya ve Tekin, Tekin'in kız kardeşi Sezin ve çocuklarını okumak çok iyi geldi.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, yeni yerler, yeni kitaplar keşfedin. Okuyun. Gülün ve hayatın tadına varın. Mutluluk güzel şey. Hep mutlu olun. Aşk yakanızı bırakmasın. 

Hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

İstanbul’da yaşayan Hare’nin sıradan bir hayatı vardı. Profesyonel bir dansçı olmak ve kız kardeşi Sare için bir eczane açmak dışında büyük hayaller kurmamıştı. İstemediği halde bir suça karışınca büyüdüğü kasabaya sığınmaktan başka çaresi kalmadı.


Ailevi bir görevi yerine getirmek için geldiği kasaba, başarılı bir cerrah olan Engin Dinçerler’e göre değildi. Genç adamın mesleğinin etrafında dönen kuralcı hayatı bu sakin kasabada karşılaştığı bir kızla birlikte tepetaklak oldu. Yaşantısına tamamen aykırı olan bu güzel sarışını kolayca bertaraf edebileceğini sandı ve fena halde yanıldı.


Tanışmaları olaylı, aşkları sıra dışıydı…

Bir yanda suçla kararmış geçmişinden korksa da, yıllar sonra karşısına çıkan ilk aşkıyla mutluluğu düşleyen Hare, diğer yanda ailesine karşı işlenen suçun intikamını almak için peşlerine düşen bir adamla başı ve kalbi büyük bir belada olan Sare…

Akdeniz kıyısındaki o saklı kasabada rüzgârı duyacak, denize dokunacak, sayfalara karışıp heyecanlı bir maceraya, iki zorlu aşka ve taptatlı bir komediye ortak olacaksınız…


Basım Yılı : 2018

Sayfa Sayısı : 544

Ephesus Yayınları

Yorumlar

  1. asude kitap fuarında gördüm tatliş biri ve ne kuyruk vardı yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fazla fanı var ve güzel yazıyor. Hak ediyor.

      Sil
  2. İnternet den nasıl indirip okurum sizde link varsa gönderir misinz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?